Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ترحمی گفت: ماموران انتظامی مهریز پس از کسب اطلاعات موثق مبنی بر تردد چند خودروی حامل اتباع خارجی غیرمجاز و مواد مخدر به تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی استان پرداخته و در این راستا ۳ خودرو را متوقف کرده و ۲ خودروی دیگر فراری شدند.

وی افزود: این خودرو‌ها بدون توجه به ایست نیرو‌های انتظامی از موانع ایجاد شده عبور کرده که نیرو‌ها پس از اخطار‌های مکرر و شلیک هوایی به سوی لاستیک یکی از خودروها تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی- امنیتی استاندار یزد ادامه داد: این خودرو با این وجود به حرکت بر روی رینگ ادامه و مسافت ۱۰ کیلومتری را طی کرد و در این بین هم با پخش مواد محترقه و دودزا درصدد انحراف مسیر و دور شدن از خودرو‌های پلیس برآمد.

ترحمی اظهار داشت: ایجاد جرقه سبب شد تا خودرو طمعه حریق شود و متاسفانه ۳ نفر از سرنشینان فوت و ۸ نفر دیگر مصدوم شده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی تأکید کرد: ۴ نفر از مصدومان از بیمارستان مرخص شدند و ۴ نفر دیگر در حال مداوا هستند. چند نفر دیگر نیز فراری بوده و هنوز دستگیر نشده اند.

ترحمی با اشاره به موقعیت استان یزد و افزایش تردد خورد‌های قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز گفت: به همه مالکین و راننده خودرو‌های حامل اتباع بیگانه غیرمجاز و مواد مخدر برای تردد در محور‌های مواصلاتی استان یزد هشدار می‌دهم که با آن‌ها برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: قطعا ورود اتباع بیگانه با دستوالعمل‌های بین المللی و با کارت آمایش و با پاسپورت مجاز به استان یزد مجاز است.

وی اتباع کشور افغانستان را بیشترین استفاده کننده از خدمات عمومی استان عنوان و خاطرنشان کرد :  تحصیل حدود ۱۹ هزار دانش آموز افغانی به صورت رایگان و با بهره مندی از همه امکانات تحصیلی دانش آموزان ایرانی، تحصیل بیش از ۶۰۰ دانشجوی افغانستانی در دانشگاه‌های استان یزد، بهره مندی از کلیه خدمات پزشکی و درمانی و بهداشتی ، بستری شدن و درمان رایگان ۴۰ بیمار افغانستانی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های یزد، توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر افغانستانی و ارائه خدمات مختلف به اتباع افغانی در سه مهمانشهر از جمله خدمات استان یزد برای اتباع افغانستانی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش سوزی درمان فوت معاون یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس اعلام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری: یک دستگاه وسیله نقلیه که مبادرت به حمل چوب آلات جنگلی توسط نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بابلکنار و نیرو‌های حفاظت شرکت آذرود کشف و ضبط گردید وسیله نقلیه به پارکینگ انتقال ومتهم جهت تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

هموطنان گرامی میتوانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت