Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@10:40:02 GMT

زن کودک‌آزار بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۰۳۶

زن کودک‌آزار بازداشت شد

معاون اجتماعی پلیس فتا از بازداشت زنی خبر داد که اقدام به انتشار تصاویر کودک‌آزاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ رامین پاشایی با اعلام خبر بازداشت یک خانم کودک‌آزار اظهار کرد: در پی رصد و احصاء مورد مجرمانه بارگزاری و انتشار تصاویر مبنی بر کودک‌آزاری توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماسهای مکرر هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل پلیس فتا برای شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیرانسانی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتمامی پلیس فتا تصریح کرد: برابر بررسی‌های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی، مراتب در دستور کار پلیس فتا استان خراسان رضوی قرار گرفت و همکاران بنده در واکنش سریع به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود متهم خانم به هویت معلوم را شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضائی وی را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای رسیدگی به اتهام منتسبه و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه در حال پیگیری است و به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب، اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

پاسخ به یک شایعه درباره شنود اطلاعات افراد از طریق "چیپ " در گذرنامه‌ها

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فضای مجازی اینستاگرام پلیس فتا پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای مجازی اینستاگرام پلیس فتا پلیس فضای مجازی اینستاگرام عملیات پلیس پلیس فتا پلیس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی آمده است:همزمان با اجرای طرح نور در کشور که با همکاری، همراهی و حمایت بانوان و دخترانِ عزیزِ ایران زمین با موفقیت در حال اجرا می‌باشد رسانه‌های معاند با استفاده از تصاویر و ویدئوهایِ آرشیوی و بازنشر آن سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.
ویدئو مربوط به دستگیری یکی از لیدرهایِ اصلیِ اغتشاشات سال ۱۴۰۱ می باشد که اقدام به تخریب اماکن عمومی و دولتی در شهر تبریز نمود که توسط مامورینِ نسوان دستگیر و تحویل مراجع قضائی گردید.گفتنی است روشنگری لازم نیز در آن زمان انجام گرفته است.

کد خبر 845329 برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب استان آذربایجان شرقی فراجا

دیگر خبرها

  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • «تردز» در ترکیه تعطیل شد
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • تعطیلی موقت تردز در ترکیه
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه