Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شریفی فر شهردار اندیمشک به پرسنل خدماتی این اداره دستور داد از آتش زدن زباله، سرشاخه، چمن، ضایعات به منظور جلوگیری از وقوع آتش سوزی در پارک‌ها و فضای سبز در شهر خودداری نمایند.

او  به مدیران مناطق ۷ گانه و پرسنل شرکت راهیان فردا اعلام کردند در صورت مشاهده این موضوع طبق مقررات و ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اندیمشک گفت: بر اساس ماده ۴۵ قانون حفاظت از مراتع، جنگل‌ها و فضا‌های سبز، آتش زدن در جنگل‌ها و پارک‌های طبیعی  بدون اخذ اجازه و نظارت دقیق ماموران مربوطه کاملاً ممنوع است و در صورت بی مبالاتی یا ایجاد حریق در این مکان ها، فرد مرتکب به مراجع قضایی معرفی شده و به حبس از ۳ تا ۶ ماه محکوم خواهد شد.

او با بیان اینکه به استناد اصل ماده ۴۶ این ماده قانونی، هر فردی که مبادرت به روشن کردن آتش در کنار تنه درختان کند، به زندان از ۳ ماه تا مدت یک سال محکوم خواهد شد، افزود: در ماده ۴۷ قانون حفاظت از مراتع و جنگل‌ها و فضا‌های سبز نیز تاکید شده اگر فردی در سطوح جنگل و مرتع به صورت عمد آتش سوزی به وجود آورد، شعب دادگاه مجرم را به زندان از سه ماه تا شش سال محکوم خواهد کرد.

شریفی فر تصریح کرد: حفاظت از فضای سبز، محیط زیست و جنگل‌ها نه تنها از مهمترین وظایف شهرداری بحساب می‌آید، بلکه این تکلیف شرعی و انسانی ماست که با جدیت در این خصوص اقدام نماییم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی حفاظت محیط زیست فضای سبز جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور اندیمشک به دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:این سانحه رانندگی شامگاه سه شنبه (۷ فروردین) در محور اندیمشک به دهلران بین شهرک قدس و پمپ بنزین سرخه رخ داد. 

عارف اصل شرهانی افزود: در این حادته یک دستگاه تریلی با سواری پژو پارس با هم برخورد کردند. 

وی ادامه داد:در این حادثه سه نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دیگر خبرها

  • قیمت ضایعات آهن امروز؛ آپدیت روزانه
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب ها
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب‌ها
  • خلق آثار هنری با ضایعات غیرقابل استفاده
  • زباله‌گردی و کودکان کار امسال ساماندهی می‌شوند
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • گرده افشانی نخیلات آبادان آغاز شد
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک به دهلران
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • آتش گرفتن یک هکتار از جنگل‌های شهرستان تالش