Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نیرویار در این خصوص اظهار کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه آماده شده و برخی نواقص کوچک آن، طی روزهای آینده برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشکلی برای میزبانی مسابقات فوتبال در این ورزشگاه وجود ندارد و تیم ۹۰ ارومیه میزبان تیم‌های لیگ یک در این ورزشگاه خواهد بود.

نیرویار بیان کرد: ورزشگاه تختی فاقد برخی امکانات از جمله نورافکن است و نمی‌تواند میزبان بازی‌های باقی‌مانده تیم ۹۰ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: فردا، شنبه مکاتبه‌های لازم را در این خصوص با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال انجام می‌دهیم.

نیرویار مهم‌ترین نواقص باقی‌مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه را محوطه و سکوهای طبقه دوم عنوان کرد و گفت: این ایرادها طی روزهای آینده با تاکید استاندار آذربایجان‌غربی و پیگیری اداره‌کل ورزش و جوانان رفع می‌شود.

کد خبر 4941923

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ورزشگاه ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی ایلام آتش سوزی قزوین امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)

اقدام خطرناک تماشاگران فوتبال اروپا باعث حضور آتش نشان ها مهار شد.

به گزارش فارس؛ «فوتبال اروپا روزی آتشین و خطرناک را پشت سرگذاشت»، این گزارش امروز (دوشنبه) سایت گل از توقف نیمه ساعته بازی فاینورد با نایمخن در فینال جام حذفی هلند است.

لیگ هلند جزو 10 لیگ برتر فوتبال دنیاست ولی اقدامات خطرناک تماشاگران در آستانه ایجاد یک فاجعه بزرگ بود.

در نیمه دوم بازی فاینورد با نایمخن و در دقیقه 59 بازی تماشاگران به دلیل استفاده از مواد آتش زا و دودزا یکی از پرچم های بزرگ طرفداران فاینورد آتش گرفت.

شعله های آتش لحظاتی بخشی از سکوهای ورزشگاه را فراگرفت و بازی برای مدت 30 دقیقه متوقف شد و با ورود آتش نشان ها این آتش مهار شد تا بازی از سرگرفته شود و فاینورد با یک گل برنده بازی شد و چهاردهمین قهرمانی جام حذفی اش را جشن گرفت.

سایت فوتبال هلند می نویسد که «اقدام خطرناک تماشاگران فاینورد» نزدیک بود به یک «فاجعه انسانی در فوتبال تبدیل شود» و می توانست شعله های آتش به هواداران آسیب بزند.

رسانه هلندی گزارش می دهد که این اتفاق هرچند بدون تلفات بود ولی «زنگ خطر را برای ماموران امنیتی به صدا درآورد» تا از ورود مواد محترقه به ورزشگاه جلوگیری کنند و امنیت ورزشگاه ها را بالا ببرند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم