Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@07:35:22 GMT

توفان شن راه ارتباطی ۲۷روستای ریگان را بست

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۱۰۱

توفان شن راه ارتباطی ۲۷روستای ریگان را بست

به گفته فرماندار ریگان بر اثر توفان شن و گرد و غبار شدید راه ارتباطی ۲۳روستای این شهرستان بسته شده و نیاز به امداد رسانی دارند.

امین باقری با اعلام این خبر افزود: گرد و غبار شدید از حوالی صبح امروز آسمان این شهرستان را غبار آلود کرد و علاوه بر قطع ارتباط راههای روستایی کاهش دید افقی در محور ترانزیت ریگان چابهار باعث کندی تردد در این محور شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ریگان وضعیت شهرستان را به لحاظ تهدید سلامتی مردم، خطرناک و در نقطه هشدار دانست و بیان داشت: گرد و غبار شدید تاکنون ۱۷شهروند ریگانی را راهی مراکز درمانی کرده است.

باقری افزود: بیش از ۱۰۰روستای ریگان در محاصره گرد و غبار شدید قرار دارند که نیروهای هلال احمر جهت امداد رسانی به این روستاها اعزام شده اند.

وی از آماده باش تمامی مراکز بهداشتی درمانی، پلیس راه و هلال احمر و نیروهای راهداری منطقه خبر داد.

ریگان بعد از خوزستان دومین نقطه بحرانی کشور به لحاظ تراکم گرد و غبار و ریزگرد است.

طی چند سال اخیر گرد و غبار و حرکت شن های روان ۱۶روستا را در ریگان خالی از سکنه و ۱۵۰روستا را در محاصره شن های روان قرار داده است.

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵کیلومتر فاصله دارد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گرد و غبار شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌زاده امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان داشت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند اجرایی این‌گونه برنامه‌ها بتوانیم با مشارکت و کمک حامیان و خیرین شهرستان جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش طرح‌های حمایتی جمعیت هلال احمر قرار دهیم.

کد خبر 6086287

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد