Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای‌مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای‌مجازی نشده‌اید، در ادامه لینک خبر‌های پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

اقدام خطرناک زن سالخورده در گرفتن مار کبرا!
ویدئویی که یک زن سالخورده را در حال انتقال مار کبرا به بیرون از خانه اش نشان میدهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارهایی عجیب و جالب درباره شبکه اجتماعی اینستاگرام
آمارهایی از میزان استفاده کاربران از شبکه اینستاگرام منتشر شده است که نشان می‌دهد این شبکه اجتماعی از محبوبیت بسیار بالایی بین کاربران برخوردار است.

جمله زیبایی که شهید مدافع حرم در خواب به دخترش گفت
دختر شهید مدافع حرم «سعید انصاری» در ویدئویی، خوابی که از پدرش دیده است را بازگو می‌کند.

از دانلود تلویزیون اینستاگرام تا ویرایشگر حرفه‌ای عکس
در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۷۴)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

مرد بداقبال، قربانی خواب شوم راهب هندو شد!
راهب هندو در عملی خرافی و تکان دهنده برای پایان دادن به بحران کرونا در هند اقدام به سربریدن یک مرد محلی در داخل معبد کرد.

استوری جدید زینب سلیمانی در ساعت ترور سردار دل‌ها
زینب سلیمانی، دختر شهید حاج قاسم سلیمانی، در بامداد امروز (جمعه) مطلبی را در استوری اینستاگرام خود با کاربران به اشتراک گذاشت.

ابراز دلتنگی میثم مطیعی برای شهید سلیمانی
مداح آئینی کشور با انتشار توئیتی برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز دلتنگی کرد.

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۱۶ خرداد)
تصاویر پس‌زمینه ۱۶ خرداد را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

سردار سلیمانی: خدایا میدانی که دوستت دارم
صفحه منتسب به سپهبد شهید سلیمانی تصویر نوشته‌ای را طبق روال هر شب جمعه در ساعت ترور ایشان منتشر کرد.

مشخصات ریلمی X50t فاش شد
مشخصات گوشی جدید ریلمی به نام X50t قرار است به زودی رونمایی شود، لو رفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رئال مادرید با 153 میلیون دنبال‌کننده در صدر جدول این لیست دست نیافتنی به نظر می‌رسد، بارسلونا جایگاه دوم خود را حفظ کرده اما پاری سن ژرمن در صعودی شگفت‌انگیز به رتبه سوم رسیده است.

پاریسی‌ها که با جذب نیمار جونیور برزیلی و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، توجهات را به خود جلب کرده‌اند، حالا با حدود دو میلیون دنبال‌کننده بیشتر نسبت به منچستریونایتد صدرنشین هستند. نکته جالب اینکه منچستر برای سالهای طولانی رتبه سوم را به دست آورده بود اما حالا پاریس این جایگاه را به خود اختصاص داده است.

در بین 10 باشگاه نخست حضور منچسترسیتی بالاتر از بزرگان فوتبال انگلیس، جالب توجه است چرا که این تیم نیز همچون پی اس جی، با خریدهای چند سال اخیر خود موفق شده هواداران زیادی را به دست بیاورد.

نکته مهم اینکه النصر عربستان با نزدیک به 25 میلیون فالوور به جمع ده باشگاه پرطرفدار اینستاگرام نزدیک شده که این موضوع کاملا به دلیل انتقال کریستیانو رونالدو است. رونالدو در این مدت نه تنها النصر بلکه فوتبال عربستان و آسیا را به کانون توجهات برده و حالا احتمالا به زودی النصر جای باشگاه آرسنال را هم خواهد گرفت.

در این بین رد پای کریستیانو رونالدو در این جدول کاملا واضح است. او نه تنها النصر بلکه یوونتوس را هم به یکی از پرفالوورترین تیمها در اینستاگرام تبدیل کرده تا آنها از لیورپول، بایرنمونیخ، میلان و... بالاتر باشند.

در بین تیمهای آسیایی، الهلال و پرسپولیس تهران رتبه بعدی را به خود اختصاص دادند. الهلال کمی بیشتر از ده میلیون دنبال کننده دارد و پرسپولیس به آمار 9 میلیون مخاطب رسیده که عددی فوق العاده در مقیاس فوتبال ایران محسوب می‌شود. در صورتی که باشگاه و هواداران پرسپولیس فعالیت بیشتری در این شبکه اجتماعی داشته باشند، شانس عبور از الهلال را خواهند داشت.

چهارمین باشگاه محبوب آسیا از نظر این شبکه اجتماعی الاهلی عربستان است که این فصل با جذب بازیکنان بزرگ در حد ریاض محرز و رابرت فیرمینو به آمار 5 میلیونی نزدیک شده است. با این حال استقلال تهران نیز 4 میلیون دنبال کننده دارد و فعلا از الاتحاد گوی سبقت را ربوده تا پنجمین باشگاه پرطرفدار لقب بگیرد.

جالب اینکه استقلال از باشگاه هایی نظیر سویا اسپانیا و مارسی فرانسه و بایرلورکوزن آلمان هم فالوور بیشتری دارد و توانسته جایگاه بهتری را نسبت به آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • اقدام خطرناک آقای بازیگر برای شکستن رکورد گینس + فیلم
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد