Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفارپور گفت: مسابقه دو میدانی «مزار تا مزار» در راستای گرامیداشت یوم الله ۱۴و ۱۵خرداد ماه و به همت ورزشکاران بسیجی در شهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «کاظم غفارپور» امروز(16خرداد) در حاشیه برگزاری مسابقه دومیدانی «مزار تامزار» که به مناسبت گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وشهدای قیام خونین ۱۵ خرداد برگزار شد، به خبرنگاران گفت: این مسابقه با توجه به شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور ۱۰ دونده بسیجی  در حد فاصل شهرستان بابلسر تا فریدونکنار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا با بیان اینکه ورزشکاران در این ویژه برنامه با لباس‌های منقش به تصاویر شهدای مدافع حرم حضور یافتند، افزود: بسیجیان به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهداء مسیر ۱۰ کیلومتری شهرستان بابلسر تا فریدونکنار را با استقبال گرم مردم دویدند.

 

وی هدف از طی این مسیر در قالب مسابقه دومیدانی را تجدید میثاق با امام و شهدا دانست و گفت: جهانیان بدانند راه امام خمینی (ره)، برای برچیده شدن ظلم و ستم در جهان ادامه دارد و استکبار جهانی نمی تواند جوانان این مرز و بوم را از مسیر انقلاب و اسلام منحرف کند.

 

غفار پور با بیان اینکه همچنین دوندگان شاخه های گلی را که در مسیر مسابقه حمل کردند برای گرامیداشت یاد شهدا به صورت نمادین روی قبور مطهر شهدا قرار دادند، یادآورشد: قرائت فاتحه و عطر افشانی گلزار شهدا بخش پایانی این مسابقه بوده است.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: یاد امام و شهدا بنیانگذار انقلاب اسلامی ورزشکاران بسیجی شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت گرامیداشت قیام دهم فروردین مردم یزد، محفل انس با قرآن کریم با عنوان نوای ملکوت در روز ۹ فروردین برگزار می شود.

این مراسم از ساعت ۲۰ در مسجد جامع کبیر یزد برگزار خواهد شد.

این محفل بزرگ قرآنی با تلاوت قاریان بین المللی، استاد احمد شحات احمد از مصر و استاد حمید شاکرنژاد از مشهد مقدس همراه خواهد بود.

کد خبر 6063216

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • محفل انس با قرآن در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند