Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به اینکه آزاد شدن زندانیان ایرانی و آمریکایی طی روزهای اخیر نتیجه مذاکره نبوده است، تأکید کرد که هیچ مذاکره‌ای در آینده بین دو کشور انجام نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در پیامی توئیتری ضمن رد اظهارات نمایشی رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد که در آینده هیچ مذاکره‌ای بین تهران و واشنگتن انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شمخانی در این خصوص در توئیتر نوشت: «اوضاع ترامپ چه در تقابل‌های بین المللی، چه در افتضاح مدیریت کرونا و چه در آتش افروزی نژادپرستانه در داخل آمریکا به قدری خراب است که تیمش چاره‌ای جز تولید و نمایش موفقیت‌های ساختگی برای او ندارند. تبادل زندانیان، نتیجه مذاکره نبوده و هیچ مذاکره‌ای هم در آینده انجام نخواهد شد.»

منبع: دانا

کلیدواژه: هیچ مذاکره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آمریکا برای آزادی زندانیان این کشور در افغانستان

وزارت خارجه‌ آمریکا گفت برای آزادی شهروندان آمریکایی در افغانستان از هر اهرمی استفاده می‌کنیم.

در پی نگرانی خانواده رایان کوربت، شهروند آمریکایی در بند طالبان درباره‌ وضعیت او، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه‌ آمریکا گفته است این کشور برای بازگرداندن کوربت و سایر شهروندان آمریکایی بازداشت‌شده در افغانستان، از هر اهرمی استفاده می‌کند.

آنا کوربت، همسر رایان کوربت گفته است که به‌تازگی موفق به برقراری تماس با شوهرش شده و عمیقاً نگران حال وی است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اقدام آمریکا برای آزادی زندانیان این کشور در افغانستان
  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰