Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش اختیاری که از سوی استاندار هرمزگان به فرمانداران انجام شد و با توجه به وضعیت هشدار و رو به بحران شهرستان جاسک از فردا در این شهرستان با تاکید بر حفظ وضعیت معیشتی مردم محدودیت‌های کرونایی تشدید می‌شود. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک، بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان و افزایش آمار جان باختگان وضعیت استان هرمزگان را در وضعیت هشدار قرار داده است لذا لازم بود مدیریت عالی استان با توجه به شرایط موجود تدابیری را در جهت مهار شیوع ویروس منحوس کرونا انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش| رکود در قطب صنعت نساجی ایران / آیا در پساکرونا صنعت پوشاک رونق می‌گیرد؟کاوه: اگر کرونا اجازه دهد لیگ را برگزار می‌کنیم/ بازگشایی سالن‌های کشتی تکلیف را مشخص می‌کندرکورد مرگبار کرونا در عربستان سعودی برای سومین روز متوالی/ تدابیر امنیتی در "جده" تمدید شد

فریدون همتی استاندار هرمزگان با افزایش اختیارات به فرمانداران این اجازه را به آنها داده است که در صورت صلاحدید محدودیت‌های کرونایی را در شهرستان تحت مدیریت خود افزایش دهند.

هرمزگان و مخصوصا شهرستان بندرعباس وضعیت خوبی از لحاظ کرونا ندارند و هر روز رکود جدیدی را در جهش مبتلایان ویروس کرونا ثبت می‌کند که استاندار هرمزگان علیرغم ابلاغ 5 تدبیر استانی برای جلوگیری از کرونا اختیاراتی را هم به فرمانداران در راستای مقابله ویروس منحوس کرونا داده است.

محمد رادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جاسک ضمن تشکر از استاندار هرمزگان بابت تفویض اختیار به فرمانداران در خصوص بیماری کرونا اظهارداشت: با توجه به وضعیت هشدار و رو به بحران شهرستان جاسک از فردا شنبه 17 خرداد شهرستان جاسک به حالت اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در می‌آید.

وی افزود: کلیه ترددها در شهرستان جاسک حتی تردهای بین روستایی کنترل خواهد شد.

فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان جاسک بیان کرد: مراکز تجاری و اصناف غیرضرور نیز تا اطلاع ثانویه در جاسک تعطیل می‌شوند.

رادمهر عنوان کرد: با توجه به دغدغه مردم در مورد شدت شیوع کرونا در این شهرستان و همچنین عنایت ویژه شخص استاندار در خصوص سلامت و امنیت روانی مردم از برگزاری مراسم عروسی و عزاداری و اجتماعات جلوگیری بعمل خواهد آمد و در صورت عدم توجه با افراد برگزار کننده این گونه مراسمات برابر قانون برخورد می‌شود.

فرماندار جاسک با بیان اینکه جهت مقابله با کرونا تمام محدودیت‌ها با شدت اعمال می‌شود گفت: تمامی مکان‌های عمومی از جمله پارک‌ها و محل اجتماعات و اقامتگاه‌ها تا اطلاع بعدی تعطیل می‌شوند و شهرداری‌ها و بسیج ودهیاران ملزم هستند نسبت به گندزدایی و ضدعفونی کردن شهرها، روستاها، محلات و اماکن عمومی اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌های نظارتی نیز بر عملکرد و دستورالعمل‌های ابلاغی مقابله با ویروس کرونا نظارت کامل دارند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معیشت مردم نیز مسئله بسیار مهمی است تمام کارهای عمرانی و تولیدی به قوت خود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت ادامه خواهند داد و برخی از مغازه‌ها نیز فعال خواهند بود.

انتهای پیام/865/ ع

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار هرمزگان شهرستان جاسک محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه فرمانداران شهرستان‌های جنوبی استان در کنار بخشداران و دهیاران با تمام توان نسبت به رفع مشکلات مردم و آسیبهای موجود پیگیری، کنترل و نظارت لازم را داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد، با تاکید بر اینکه نباید مردم در هیچ زمینه ای با مشکل مواجه شوند، اظهار داشت: در زمینه تامین اعتبار و تهیه امکانات برای خدمات رسانی به سیل‌زدگان با هیچگونه کمبود و مشکلی مواجه نیستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در زمینه کمک‌رسانی باید بین میزان خسارات وارده و کمک‌رسانی تناسب وجود داشته باشد و بر اساس نیازهای مردم اقلام مورد نیاز تهیه و تامین شود.

وی از مدیران استانی خواست از ظرفیت حضور مسئولان کشوری سازمان‌های مربوطه در منطقه به بهترین نحو مطلوب در راستای تامین زیرساخت‌ها بهره‌برداری کنند.

کرمی با تاکید بر پایداری آب روستاها، بیان کرد: تا زمان پایداری آب مناطق، مجموعه‌های اجرایی و قرارگاه جهادی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم امدادرسانی کنند. دانشگاه علوم پزشکی کنترل و نظارت لازم در زمینه اعزام اکیپ‌های بهداشتی و پزشکی در مناطق آسیب دیده را داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان در بحث امدادرسانی سازمان هلال احمر، عنوان کرد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه تامین اقلام ضروری و مواد غذایی مورد نیاز مردم انجام شده است، در ادامه نیز تا زمان پایداری شرایط، با همکاری قرارگاه جهادی کمک رسانی به مردم تداوم خواهد داشت.

وی با تاکید بر توزیع آرد به خصوص در بخش‌های روستایی بیان داشت: فرمانداران موظف هستند؛ به صورت روزانه نیازمندیهای روستاها را بررسی و نسبت به تامین و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

کرمی بیان داشت: سازمان‌های راهداری و راه و شهرسازی؛ بازگشایی راههایی که همچنان مسدود هستند را با سرعت پیگیری کنند و مسیرهای بازگشایی شده را از نظر دارا بودن تابلو و علائم رانندگی بررسی نمایند تا مشکلی برای افراد به وجود نیاید.

استاندار سیستان و بلوچستان بر پایداری برق همه مناطق سیل‌زده تاکید و اضافه کرد: قطعی خطوط فیبر نوری نیز باید به سرعت ترمیم گردد.

وی تصریح کرد: در زمینه ساختمان‌های آسیب دیده باید تعمیرات لازم انجام شود، ساخت مسکن‌ آسیب دیده از سیل قبل آغاز شده و مسکن های آسیب دیده جدید نیز با کد ارتفاعی و رعایت تمام اصول ساختمان‌سازی به زودی آغاز شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر رفع مسائل مرتبط با بنادر، شیلات و تامین سوخت پروژه‌ها، گفت: جهاد کشاورزی تا رفع مشکلات بندساهار و قنات‌هایی که آسیب دیده و خسارات وارده به این بخش را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

وی در پایان بیان کرد: بخشی از مشکلات، برطرف شده و با همکاری شهرداری تهران آب شهر کنارک تخلیه شده و بخشی از امکانات مورد نیاز نیز از برخی شهرداری‌ها از جمله شهرداری مشهد برای رفع آسیب‌ها و مشکلات به استان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک