Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حاجی نجف عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه‌های بدنسازی خوزستان و سالن‌های ورزشی طبق پروتکل‌های بهداشتی از فردا و با مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان، می‌توانند فعالیت خود را از سر گیرند.

وی درخصوص چگونگی بازگشایی باشگاه‌های ورزشی گفت: طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد فعال‌سازی باشگاه‌های بدنسازی و سالن‌های ورزشی، تمامی باشگاه‌ها ابتدا باید مشخصات خود را در سامانه سلامت وزارت بهداشت و درمان ثبت کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد:  انجام تست "پی سی آر" برای مسئولان و دست اندرکاران باشگاه از جمله مربیان، اخذ فرم غربالگری سلامت و تکمیل آن برای ورزشکاران و تکمیل فرم تاییدیه غربالگری باشگاه مخصوص فدراسیون پزشکی ورزشی و رعایت استانداردهای مربوطه جزو مراحل تعیین شده برای بازگشایی باشگاه‌ها است.

وی پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار را در همه اماکن ورزشی ممنوع اعلام کرد و افزود: رعایت ساعت کاری و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی باید در دستور کار باشگاه‌داران قرار گیرد.

حاجی نجف گفت: باشگاه‌هایی که بدون رعایت مراحل فوق اقدام به افتتاح باشگاه نمایند و زمینه شیوع بیماری را مهیا سازند، ضمن معرفی به مراجع قضایی، نسبت به لغو پروانه فعالیت آنها اقدام خواهد شد.

وی از فعالیت بازرسان این اداره کل برای رصد عملکرد و انطباق فعالیت باشگاه‌های ورزشی با دستور العمل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: به طور قطع از فعالیت باشگاه‌های غیرمجاز و فاقد مجوز جلوگیری به عمل می‌آید.

بنا به اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، وضعیت استان خوزستان از نظر کرونا قرمز است.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر امروز جمعه ۱۶۷ هزار و ۱۵۶ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اهواز پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اهواز ویروس کرونا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر عین اللهی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ تیم دو نفره بهداشتی در کل کشور برای فعالیت در ایام نوروز اعزام کرده‌ایم، گفت: ۶۵۷ مرکز جامع در ایام نوروز مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد بهداشتی در این ایام مشغول به کار هستند، افزود: ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در کل کشور، ۵۷۰۰ آمبولانس، ۶۴ اتوبوس آمبولانس، ۲ هواپیما اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتورلانس و ۵ شناور دریایی در ایام نوروز برای خدمت رسانی مشغول فعالیت هستند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در این ایام مشغول خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند