Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@08:32:53 GMT

افزایش بهای بلیت قطار شهری در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۳۴۴

افزایش بهای بلیت قطار شهری در مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: بهاء بلیت قطار شهری از امروز صبح افزایش داشته و در رابطه با اتوبوس قرار شد بررسی مجددی انجام شود که زمان دقیق افزایش بلیت اتوبوس بعد از مذاکرات اعضاء شورا برای قیمت جدید اتوبوس اعلام خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، خلیل‌الله کاظمی در خصوص اعمال افزایش قیمت بهاء بلیت مترو و اتوبوس، اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که سال گذشته توسط شورای شهر داشتیم، قرار بود بهاء بلیت مترو ۲۰۰  تومان و اتوبوس ۱۰۰ تومان در سال ۹۹ اضافه شود و بلیت اتوبوس از ۶۵۰ به ۷۵۰ تومان و بلیت مترو از ۸۰۰ به ۱۰۰۰ تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و موارد پیش آمده، شورای شهر مصوبه‌ای داد که دریافت بهاء جدید خدمات را تا ۱۵ خرداد به تعویق بیندازیم و اعمال افزایش بهاء بلیت از ۱۶ خرداد عملی شود.

کاظمی ادامه داد: در همین حین با توجه به اینکه برخی دوستان، همکاران و نهادهای دولتی پشنهاداتی داشتند و اینکه حدود یک‌سوم هزینه تمام شده بلیت اتوبوس را دولت باید پرداخت کند که تاکنون محقق نشده، قرار بود مذاکرات دیگری در این زمینه انجام شود؛ بنابراین بهاء بلیت قطار شهری از امروز صبح افزایش داشته و در رابطه با اتوبوس قرار شد بررسی مجددی انجام شود که زمان دقیق اعمال افزایش بهاء بلیت اتوبوس بعد از مذاکرات اعضاء شورا برای قیمت جدید اتوبوس اعلام خواهد شد. این افزایش بها مصوبه شورا است، مگر اینکه منابع مالی از کمک‌های دولتی تامین و جایگزین شود، در غیر این صورت زمان اجرا مشخص نیست، اما افزایش بها را خواهیم داشت.

برنامه‌ای برای تعطیلی مترو و اتوبوس نداریم

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در خصوص احتمال تعطیلی مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: فعلا برنامه خاصی برای تعطیلی مترو و اتوبوس نداریم، تنها درخواست ما از شهروندان این است که حتما رعایت کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر برداشت مسافر در مترو نسبت به قبل ازکرونا به یک‌چهارم کاهش یافته؛ یعنی از ۲۴۰ هزار نفر برداشت مسافر در شبانه‌روز به ۷۵ هزار نفر رسیده. در اتوبوس نیز این کاهش اتفاق افتاده و یک‌سوم شده است؛ یعنی از ۹۰۰ هزار نفر به ۳۰۰ هزار نفر رسیده؛ بنابراین داخل اتوبوس و مترو در طول روز به طور متوسط تجمع نداریم، اما درخواستمان این است که شهروندان به جد مراقبت کنند که به دلیل شیوع‌ کرونا مجبور به تعطیلی این دو ناوگان حمل و نقل عمومی نشویم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام /

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

همایش دوچرخه سواری ویژه اصحاب رسانه خراسان رضوی برگزار شد

وحید اکرمی

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) جمعی از دوچرخه سواران بسیجی مسیر میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی را رکاب زدند.

به گزارش قدس آنلاین در آستانه سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی و به همت کانون بسیج رسانه موسسه فرهنگی هنری قدس و بسیج رسانه خراسان رضوی همایش دوچرخه سواری ویژه اصحاب رسانه این استان برگزار شد.

در این همایش که با هدف تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) برگزار گردید، جمعی از اصحاب رسانه خراسان رضوی از میدان پانزده خرداد مشهد تا حرم مطهر رضوی را رکاب زدند.

در پایان از سوی موسسه فرهنگی قدس به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افزایش بها قطار شهری بلیت اتوبوس بهاء بلیت حمل و نقل هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 846897 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل استان گلستان ریل و راه آهن - قطار خبر مهم مدیریت بحران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد