Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه، در اظهاراتی بی‌اساس به مسئله محکوم شدن یک متهم ایرانی-فرانسوی به پنج سال حبس در ایران واکنش نشان داد.

ماکرون در اظهاراتی مداخله‌جویانه خواستار آزادی «فریبا عادل‌خواه» شد و مدعی شد که بازداشت او به روابط میان دو کشور ضربه می‌زند.

رئیس‌جمهوری فرانسه طی اظهاراتی مداخله‌جویانه مدعی شد: «یک سال پیش، فریبا عادل‌خواه در ایران بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور او در ایران غیرقابل‌قبول است.»

پیشتر، وزیر خارجه فرانسه نیز در اظهاراتی مداخله‌جویانه خواستار آزادی این زندانی شده بود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ماکرون رییس جمهور متهم ایرانی عادل خواه زندانی مداخله جویانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود

محمد دهقان صبح امروز - چهارشنبه - در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام حقوقی در خصوص حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود؛ فعلا در مورد حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: در حال کار روی همه تحولات با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

دهقان با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران، افزود: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وی یادآورشد: رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بستر برخی از اقدامات ما بوده و مسیر خود را طی می‌کند. ما در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

دیگر خبرها

  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • واکنش تازه ماکرون به حمله ایران | به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادها را زدیم
  • لفاظی‌های جدید ماکرون علیه ایران
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • ماکرون: به درخواست اردن موشک‌های ایرانی را رهگیری کردیم
  • ماکرون خواستار جلوگیری از تنش‌ها در منطقه شد
  • ماکرون: باید از تشدید تنش در خاورمیانه اجتناب کنیم