Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@14:13:41 GMT

آتش جنگل‌های اندیکا سرانجام پس از ۴ روز مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۴۴۱

آتش جنگل‌های اندیکا سرانجام پس از ۴ روز مهار شد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حیدر کاظمی اظهار کرد: آتش‌سوزی در منطقه مانداب از توابع بخش آبژدان مشرف به روستا‌های آب بید و آب کره رخ داده بود. این آتش‌سوزی که روز سه‌شنبه (۱۳ خردادماه) آغاز شده بود در همان روز سه‌شنبه مهار شد، اما به دلایل مختلف از جمله شیب زمین، وزش باد و وجود خاکستر‌های باقی مانده، مجددا شعله‌ور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آتش، شب گذشته (۱۵ خردادماه) مهار شد و امروز نیز با بالگرد آبپاش، کار خنک‌سازی محل انجام شد.

سرپرست فرمانداری اندیکا گفت: در این عملیات، بالگرد هوانیروز از مسجدسلیمان برای انتقال نیرو‌ها به منطقه اعزام شده بود و روز گذشته نیز بالگرد آبپاش از سوی هوانیروز کشور به اندیکا اعزام شد و پس از بررسی وضعیت، امروز عملیات خنک‌سازی را انجام داد.

وی با بیان اینکه اداره منابع طبیعی میزان خسارت وارد شده به منطقه را برآورد خواهد کرد، افزود: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری بیماری کاوازاکی طرح شفافیت آراء مینیاپولیس جنگل های اندیکا آتش سوزی مهار آتش آتش سوزی جنگل سیروس عسگری بیماری کاوازاکی طرح شفافیت آراء مینیاپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران گم شده جنگل‌ تیلار مازندران پیدا شدند

 رییس جمعیت هلال احمر عباس آباد گفت : سه نفر از مسافران تهرانی که عصر روز گذشته -پنجشنبه- پس از ورود به جنگل "تیلا کنار" بخش سلمانشهر عباس شده گم شدند پس از ساعت ها جست و جو امروز پیدا شدند.   مهدی محسنی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : این افراد جوان حوالی ساعت ۲۰ دیروز به علت عدم آشنایی به مسیر و موقعیت منطقه در این عرصه جنگلی گم می شوند که طی تماس تلفنی و اطلاع از مرکز پیام جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر گم شدن این افراد موضوع برای یافتن و جست و جوی این مفقود شدگان در دستور کار قرار می گیرد.   وی اظهار کرد : سرانجام با ارزیابی دقیق منطقه و کسب اطلاعات در باره مختصات محل مفقود شدن این افراد عملیات جست و جو با همراهی امداد گران، نیروهای هلال احمر و انتظامی برای یافتن این افراد انجام می گیرد که در نهایت پس از ۶ ساعت جست و جو آن ها را در جوار آبشار " جینگوم " جنگل تیلار کنار پیدا شدند و این سه جوان بدون هیچگونه مصدومیت به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

عباس آباد با برخورداری از سه نقطه شهری شامل سلمانشهر، عباس آباد، کلارآباد و ۴۹ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد و به علت همسایگی با ساحل، جنگل های هیرکانی و نقاط دیدنی زیبا از دیرباز تاکنون خاستگاه میلیون ها مسافر و گردشگر به ویژه در ایام نوروز بوده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسافران گم شده جنگل‌ تیلار مازندران پیدا شدند
  • انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
  • دشمت شیمبار جلوه گاهی از بهشت در بهار خوزستان
  • اجرای دو عملیات پروازی بالگرد اوژانس مازندران
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران