Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@10:18:03 GMT

7 کشته در تیراندازی در آلابامای آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۴۴۸

7 کشته در تیراندازی در آلابامای آمریکا

حمل سلاح گرم که به شدت مورد حمایت انجمن‌ها و لابی‌های حمل سلاح در سراسر آمریکا است بعنوان یکی از تهدیدات بزرگ برای شهروندان آمریکایی شناخته می‌شود.

وقوع حادثه تیراندازی در ایالت آلابامای آمریکا منجر به مرگ ۷ نفر شد.

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از شبکه «ای.بی.سی نیوز»، این حادثه در «مورگان کاونتی» در شمال آلاباما روی داد و هویت کشته‌شدگان هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس اعلام کرده که جستجو برای یافتن عامل یا عاملان این حادثه آغاز شده و تاکنون هیچ فردی در این رابطه بازداشت نشده است.

حمل سلاح گرم که به شدت مورد حمایت انجمن‌ها و لابی‌های حمل سلاح در سراسر آمریکا است بعنوان یکی از تهدیدات بزرگ برای شهروندان آمریکایی شناخته می‌شود.

آزادی خرید سلاح در آمریکا و سهولت دسترسی به آن موجب شده تا حوادث مرگباری در مکان‌های عمومی همچون مدارس، دانشگاه‌ها، عبادتگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سینماها رخ دهد.

با وجود مخالفت‌های سراسری در آمریکا «اتحادیه ملی سلاح» همچنان به حمایت از داشتن سلاح در این کشور ادامه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیر اندازی آمریکا ایالت آلاباما حمل سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد: بیش از ۲۰ هزار کودک در دنیا، ظرف ۴ سال، بر اثر سلاح های انفجاری کشته یا معلول شده اند. در فاصله سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲، حدود ۴۷ هزار و ۵۰۰ کودک در جهان در درگیری های نظامی کشته و یا دچار معلولیت شده اند.

به گفته استفان دو جاریک، نزدیک به نیمی از این کودکان (بیش از ۲۳ هزار) به دلیل استفاده از سلاح های انفجاری علیه مناطق مسکونی، کشته یا معلول شده اند.

سخنگوی سازمان ملل با بیان اینکه اکثر این حوادث در مناطق مسکونی رخ داده است گفت: مطالعه یونیسف نشان می دهد طی پنج سال منتهی به سال ۲۰۲۲، سلاح های انفجاری تقریباً دو برابر بیشتر از اسلحه های گرم، کشته یا زخمی شدن شدید کودکان را موجب شده اند.

«تد چایبان» معاون مدیر اجرایی یونیسف نیز پیشتر گفته بود: زمانی که از سلاح های انفجاری در مناطق مسکونی استفاده می شود، کودکان علاوه بر آسیب های فیزیکی، در تمام جنبه های زندگی دچار آسیب های عمیقی می شوند.

کد خبر 6086801

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت