Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم پیکان و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۸ در زمین ایران خودرو بازی تدارکاتی شروع کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو تیم پیکان و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۸ در زمین ایران خودرو بازی تدارکاتی شروع کردند.

پیکان :علیرضا رضایی ،دانیال ماهینی ،احسان جودکی ،حجت حق وردی ،علی حمودی ،امیرحسین کریمی ،جلال علی محمدی ،سعید واسعی ،جابر انصاری ،ابراهیم صالحی و شهریار مغانلو

نفت مسجد سلیمان :احمد گوهری ،حامد نور محمدی ،آرمان قاسمی ،مجید عیدی ،پیام ملکیان ،علیرضا علیزاده ،میثم نقی زاده ،صادق صادقی ، عماد میرجوان ،حسین ابراهیمی و مهدی زبیدی بازی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال بازی تدارکاتی مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مراسم تشییع زهرا شجاعی امروز - چهارشنبه ۸ فروردین از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل منزل وی در خیابان فروردین غربی، پلاک ۱۸، به سمت مسجد الزهرا در خیابان شهید عراقی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم سومین روز درگذشت وی پنجشنبه ۹ فروردین از ساعت ۱۳ و ۳۰ تا ۱۵ در مسجد «رسول اعظم» در تقاطع خیابان گیلان‌ و شهید عراقی، برگزار می‌شود.

زهرا شجاعی، دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب و رئیس مرکز امور مشارکت زنان در دولت اصلاحات روز گذشته بعد از تحمل یک دوره بیماری در سن ۶۷ سالگی درگذشت.

دیگر خبرها

  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال