Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@19:20:46 GMT

فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت تا ۲۹ خرداد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۶۰۱

به گزارش ایلنا، بر اساس تصمیم ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت، امکان انتخاب روش مستقیم سهامداری از سوی مشمولین محترم سهام عدالت تا ساعت ۲۴ مورخ ۹۹/۳/۲۹تمدید گردید.   لذا مشمولین سهام عدالت می توانند تا ساعت ۲۴  مورخ  ۲۹ خرداد ماه سال جاری از طریق مراجعه به سایت www.samanese.ir نسبت به انتخاب روش مستقیم اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سهام عدالت تمدید مستقیم فرصت خرداد سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه (ترای اتلون) روز چهارشنبه ۲۹ فروردین برگزار شد و در پایان سیدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. با این وجود برگزاری انتخابات با ابهامات و اعتراضاتی همراه بود که همین سبب شده تا پای مبادی قانونی پیش بیاید.

پس از آن که وزارت ورزش به ابهاماتی که در مورد برگزاری مجمع انتخاب رییس فدراسیون سه گانه وجود داشت، بی توجهی و مجمع را برگزار و رییس جدید را انتخاب کرد، حالا معترضین به برگزاری غیرقانونی مجمع اسناد و مدارک خود را با ارایه شکایتی به دیوان عدالت اداری کشانده اند تا روز‌های پرالتهابی در انتظار این رشته المپیکی باشد. برخلاف عرف مجامع فدراسیون‌ها محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک نیز در جلسه حضور داشت و ناظر فدراسیون جهانی نیز برای برگزاری این مجمع نیز به شکل آنلاین در انتخابات شرکت کرد، اما باز هم شبهات و ابهامات در این مجمع وجود داشت.

ظاهرا در جریان برگزاری انتخابات این فدراسیون ابهاماتی روی داده که سبب شده برخی از کاندیدا مسیر شکایت را در پیش بگیرند. 

پیش از برگزاری مجمع تاکید شده بود که انتخاب اعضای کمیسیون‌ها به جای آن که مثل سایر فدراسیون‌ها با انتخابات صورت بگیرد، با انتصاب و امضا چند عضو هیئت رییسه انجام شده که همین امر به غیرقانونی بودن مجمع دامن می‌زند.

یکی از موارد دیگری که مورد اعتراض برخی نامزد‌ها بوده، اجازه ندادن به نمایندگان نیرو‌های مسلح و شهرداری برای انداختن رای به صندوق بود. ضمن این که عنوان شده نمایندگان وزارت ورزش و کمیته المپیک و پارالمپیک رای نداده اند. آنچه بسیار عجیب و غیرمنطقی می‌نماید.

در جریان برگزاری مجمع نیز مهدی گودرزی رئیس سابق فدراسیون و یکی از کاندیدا‌ها با ارایه مستندات و مدارک به روند برگزاری مجمع اعتراض داشت. به همین خاطر رییس پیشین فدراسیون حاضر به حضور در رای گیری و امضا صورتجلسه نشد و مجمع را غیرقانونی خواند. 

رییس پیشین اسناد و مدارک خود را پیش از برگزاری مجمع به دیون عدالت اداری ارایه کرده و پیگیر شکایت خود است. باید منتظر ماند و دید که سرانجام سرنوشت این انتخابات به کجا ختم خواهد شد و دیوان عدالت درباره این شکایت چه حکمی صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد