Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@14:47:24 GMT

افزایش ۵۰ درصدی ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۶۳۲

افزایش ۵۰ درصدی ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران

به گزارش تسنیم، «لارنس نورمن» خبرنگار نشریه آمریکایی وال‌استریت ژرونال امروز جمعه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر مدعی شد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی که تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود، ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران را 1572 کیلوگرم اعلام خواهد کرد که این رقم در مقایسه با رقم اعلام شده در گزارش قبلی حدود 50 درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته خبرنگار وال‌استریت ژورنال 1085 کیلوگرم از ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در سطح 3.5 درصد یا بالاتر است که این رقم بسیار بیشتر از سطح تعیین‌شده در برجام (202.8 کیلوگرم) است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در یزد جان ۲ نفر را گرفت

به گزارش صدای ایران به نقل از اعتمادآنلاین، به گزارش جمعیت هلال احمر، در ۴۸ ساعت گذشته ۲۱ استان کشور متاثر از سوانح جوی بودند که بر اثر آن دو نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند. رئیس سازمان امداد و نجات با تایید جان باختن دو نفر از شهروندان در استان یزد بر اثر حوادث جوی، گفت: در دو روز اخیر ۵۷ نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی نجات داده و به مناطق امن منتقل شدند.

بابک محمودی افزود: ۵۳۰۲ نفر از شهروندان در این مدت در ۲۱ استان کشور امدادرسانی شدند که برای ۳۹۷ نفر از آن‌ها اسکان اضطراری مهیا شد. علاوه بر این از ۲۷۴ منزل مسکونی نیز آب تخلیه شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۴ تیم عملیاتی در ۴۸ ساعت گذشته به متاثران از حوادث جوی امدادرسانی و در میان سیل‌زدگان و شهروندان گرفتار در کولاک، ۷۱ دستگاه چادر، ۱۳۷۱ تخته پتو، ۵۰۱ تخته موکت، ۲۱۷۴ کیلوگرم نایلون، ۲۶۷ بسته شست‌وشو، ۹۴ بسته بهداشتی، ۸۹ عدد والور، ۶۲۲ بسته غذایی، ۳۲۰۰ کنسرو، ۴۵۱ کیلوگرم برنج و ۲۱۴ کیلوگرم حبوبات توزیع کردند.

براساس این گزارش، نیروهای هلال احمر ۱۸۵ دستگاه خودرو را از مناطق کوهستانی و درگیر کولاک و برف نیز رهاسازی کردند.

دیگر خبرها

  • جهش تولید خودروهای تجاری
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است
  • رشد ۲ رقمی تولید خودرو ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • آخرین وضعیت سد کرج پس از بارش‌های اخیر
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • افزایش میزان پانسمان تخصصی بیماران پروانه‌ای
  • افزایش ۲۸ درصدی صادرات به روسیه در ۱۴۰۲
  • سیل در یزد جان ۲ نفر را گرفت