Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@02:53:09 GMT

برطرف شدن مشکل شرب چوئبده آبادان با همراهی همراه اول

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۶۳۹

به گزارش ایلنا، با توجه به نیاز فوری به آب شرب در شهر چوئبده از توابع آبادان و نظر به زمانبر بودن نصب و راه اندازی مخزن پیش ساخته ذخیره آب که از روز گذشته عملیات احداث آن آغاز و طی ۵ ماه آینده به بهره برداری می رسد، آبفای آبادان جهت افزایش میزان آبرسانی به منطقه، اقدام به ارسال یکدستگاه آب شیرین کن سیار به شهر چوئبده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قرارداد ساخت این دستگاه آب شیرین کن در بهمن ماه ۹۷ در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت ارتباطات سیار ایران برای اولین بار در تاریخ آبفای کشور، مابین شرکت همراه اول و امور آبفای منطقه ای آبادان به امضاء رسید.

این دستگاه با هزینه بالغ بر ۶ میلیارد ریال، پس از ساخت توسط یک شرکت دانش بنیان و بدست متخصصان ایرانی، با ظرفیت ۳۵۰ مترمکعب در روز آب خروجی(معادل ۲۳۰ هزار بطری آب معدنی) و با کیفیت مطلوب(EC ۵۰۰)، جهت بهره‌برداری در محل تصفیه خانه شهید باوی مستقر گردیده بود.

 از مزایای این دستگاه قابل حمل بودن آن است که در مواقع ضروری امکان خدمت رسانی به مناطق دیگر را به آسانی مهیا می سازد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خدمت رسانی شرکت ارتباطات سیار آبادان منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، علی دلگیر از پایان عملیات ارتقاء تکنولوژی سایت همراه اول روستای محروم زالوغال در شهرستان سرخس و اتصال کامل اهالی این روستا به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ارتباطی پایدار، پرسرعت و با کیفیت برای همه روستاییان هم استانی گفت: اپراتور همراه اول، از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال سایت موجود خود در روستای محروم زالوغال از توابع بخش مرزداران شهرستان سرخس را به فناوری نسل چهارم همراه ارتقاء داد.

وی در ادامه افزود: با تکمیل این پروژه، ۱۶۶ خانوار ساکن در این روستا، با جمعیتی معادل ۶۲۰ نفر، ضمن اتصال به اینترنت پرسرعت نسل چهارم از خدمات متنوع و موجود در بستر شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

دلگیر بیان کرد: امسال همه روستاهای بالای بیست خانوار باقی مانده در استان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گر‌های سیار در نفت و گاز گچساران
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گرهای سیار در نفت و گاز گچساران