Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری کشورمان تاکید کرد: باید تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای، امکانات ارتباط جمعی و راهکارهای موثر ارتباطی را برای اطلاع‌رسانی دقیق، موثر و هدفمند با مردم به کار بگیریم تا ضمن اقناع شهروندان برای همراهی با دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با مسئولین درمانی کشور، در عین حال فضای فعالیت سازنده و با نشاط در جامعه را نیز گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز (جمعه) در گفت‌وگو با سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها از اطلاع‌رسانی هدفمند درباره کرونا در چارچوب دستورات روزهای اخیر خود به وزیر بهداشت، گفت: باید به جای ارائه هشدارهای یکسویه و فاقد آگاهی‌بخشی که صرفا در مردم ایجاد نگرانی و ناامنی روانی کند، با ارائه اطلاعات هدفمند و هوشمندانه، مردم را در مسیر سازگار کردن زندگی و کار با کرونا یاری کرد.

رئیس‌جمهوری همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه روز گذشته روسای کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا از جمله درباره ساعات بازگشایی حرم‌های مطهر، اقامه نماز جمعه در شهرهای با سطح خطر متوسط، آغاز فعالیت مراکز و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری و آژانس‌های گردشگری از وزیر بهداشت خواست تا طرح‌های لازم را برای بررسی و تصمیم‌گیری در این موارد به جلسه فردای ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کند.

وزیر بهداشت نیز در این گفت‌وگو گزارشی از آمار سفرها در تعطیلات اخیر و نحوه اجرا و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی در جریان ترددها و سفرهای این روزها به روحانی ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس دکتر سعید نمکی حسن روحانی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در دویستمین روز حمله نظامی ارتش اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت سه هزار و ۲۵ کشتار و جنایت در نوار غزه انجام داده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه افزود: در ۲۰۰ روز گذشته از حملات ارتش اسرائیل به نوارغزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و یا مفقود شدند که ۱۴ هزار و ۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند.
بنا به اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، دست کم ۳۰ کودک در نوار محاصره شده غزه بر اثر قحطی و گرسنگی شهید شدند.
در این مدت ۴۸۵ نفر از کادر پزشکی و درمانی، ۱۴۰ خبرنگار و ۶۷ نیروی دفاع مدنی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال