Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، طبق نامه ای که فدراسیون جهانی فوتبال برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا امروز فرصت بود تا مسئولان فدراسیون اساسنامه را با اصلاحات مورد نظر فیفا به مقر این سازمان ارسال کنند.

همان طور که مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون امروز در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد عصر امروز اساسنامه اصلاح شده برای مسئولان فیفا ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فیفا به برخی موارد اساسنامه از جمله حضور وزیر ورزش در مجامع انتخاباتی فدراسیون ایراد گرفته بود که ظاهرا این مانع در اساسنامه اصلاح شده است. 

در صورتی که فیفا پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال را این بار تایید کند، آن باید مورد تایید مجمع مجلس شورای اسلامی و هیات دولت برسد و در نهایت تاریخ مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: زمین ورزشگاه بازی با ترکمنستان مثل موکت بود و لذت فوتبال را گرفت.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکمنستان، اظهار داشت: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. تیم و سرمربی بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

مربیانی مثل مانچینی به این زمین انتقاد می‌کنند

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

همه ۲۳ بازیکن ما نفرات اصلی بودند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند، جزو بازیکنان اصلی تیم بودند، گفت: آنهایی که جزء ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

مچ و پای خیلی از بازیکنان ما خونی شد

قلعه‌نویی ادامه داد: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد.

چمن ورزشگاه مثل موکت بود و فیفا و AFC ورود کنند

هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!