Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز (جمعه) در گفت‌وگو با سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها از اطلاع‌رسانی هدفمند درباره کرونا در چارچوب دستورات روزهای اخیر خود به وزیر بهداشت، گفت: باید به جای ارائه هشدارهای یکسویه و فاقد آگاهی‌بخشی که صرفا در مردم ایجاد نگرانی و ناامنی روانی کند، با ارائه اطلاعات هدفمند و هوشمندانه، مردم را در مسیر سازگار کردن زندگی و کار با کرونا یاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهوری همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه روز گذشته روسای کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا از جمله درباره ساعات بازگشایی حرم‌های مطهر، اقامه نماز جمعه در شهرهای با سطح خطر متوسط، آغاز فعالیت مراکز و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری و آژانس‌های گردشگری از وزیر بهداشت خواست تا طرح‌های لازم را برای بررسی و تصمیم‌گیری در این موارد به جلسه فردای ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کند.

وزیر بهداشت نیز در این گفت‌وگو گزارشی از آمار سفرها در تعطیلات اخیر و نحوه اجرا و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی در جریان ترددها و سفرهای این روزها به روحانی ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر بهداشت رییس جمهور آموزشگاه وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید