Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:04:14 GMT

باشگاه شهرخودرو به AFC نامه زد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۷۵۷

باشگاه شهرخودرو به AFC نامه زد

باشگاه شهرخودرو خراسان با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی روز‌های گذشته خبری به نقل از یک خبرنگار سعودی منتشر شد که طبق آن، اگر لیگ فوتبال در یکی از کشور‌های عضو AFC لغو شود، سهمیه آن کشور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای سال آینده از بین می‌رود.

ابتدا سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال طرح چنین اخباری را موج رسانه‌ای کشور‌های رقیب عنوان کرد، اما طبق شنیده‌ها باشگاه شهرخودرو خراسان مکاتباتی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) داشته است تا از شرایط این موضوع با خبر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو خراسان یکی از ۴ تیم خصوصی لیگ برتری است که با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان تهدید کرده درصورت برگزاری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم در شرایط فعلی، از ادامه این بازی‌ها کناره‌گیری می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو شهرخودرو لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس