Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:58:35 GMT

ترافیک سنگین و روان در آزادراه‌های قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۹۲۹

ترافیک سنگین و روان در آزادراه‌های قزوین

سرهنگ قدرت الله حسنی جمعه شب در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم‌اکنون ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج  و قزوین-رشت از سمت گیلان  سنگین و ترافیک آزادراه زنجان به قزوین نیمه سنگین است.
وی اظهار داشت: ترافیک در سایر مسیرهای ارتباطی استان قزوین عادی و تقریبا روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول تصریح کرد: با توجه به بازگشت مسافران از تعطیلات از رانندگان درخواست داریم تا با رعایت فاصله طولی، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده و تحت هیچ شرایط با تلفن همراه و سرنشینان خودرو صحبت نکنند.
 سرهنگ حسنی ادامه داد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته حادثه ناگواری در جاده‌های استان گزارش نشده است و از رانندگان در این مسیرها تقاضا می شود با صبر و حوصله بیشتری به رانندگی ادامه دهند.
سرپرست پلیس راه استان قزوین، خستگی و خواب آلودگی را درصد قابل توجهی از سوانح رانندگی دانست و اظهار داشت: رانندگان باید به ازای هر ۲ ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه استراحت کنند.
وی اضافه کرد: رانندگان برای استراحت باید از توقف در حاشیه راه ها که خطرناک و حادثه آفرین است، پرهیز کنند و در توقفگاه ها و شهرهای بین مسیر رفع خستگی کنند و  در طول مسیر به تابلوها و علایم نصب شده در سطح جاده‌ها دقت داشته و به توصیه‌های پلیس راهور که در سطح محورها حضور دارند توجه کنند.
استان قزوین دارای شش هزار و ۶۷۱ کیلومتر راه است که از این میان ۲۱۷ کیلومتر آن آزادراه و ۲۶۷ کیلومتر بزرگراه است.
آزادراه های استان قزوین به دلیل قرارگیری در میان تهران و استان های غربی و شمالی حجم بالایی از عبور و مرور خودروها در کشور را به خود اختصاص داده اند.

برچسب‌ها تردد جاده ای استان قزوین پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تردد جاده ای استان قزوین پلیس راهنمایی و رانندگی ایران تردد جاده ای استان قزوین پلیس راهنمایی و رانندگی ایران استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین هستند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ کشیر افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

کد خبر 6078420

دیگر خبرها

  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت