Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که ویلموتس نمی تواند از ما غرامت بگیرد.

طرفداری - مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران، با حضور در برنامه بدون تعارف که چمعه ها پس از اخبار 20:30 پخش می شود؛ در مورد قرارداد مارک ویلموتس توضیحاتی ارائه داد.

مشروح گفتگوی تاج درخصوص قرارداد مارک ویلموتس

آقای ویلموتس را چه کسی ابتدا معرفی کرد؟

یک نامه از سوی وزیر ورزش برای ما آمد که لوپتگی، رنارد و ویلموتس را به ما معرفی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز فرهنگی ایران و هلند نیز این گزینه ها را به وزیر پیشنهاد داده بود. چنین مسائلی نیز طبیعی است و پیش می آید.

ویلموتس گزینه سوم ما بود و پس از آن که لوپتگی و رنارد را نتوانستیم بیاوریم به سراغ ویلموتس رفتیم. او نیز مربی خوبی بود اما در فوتبال ما جواب نداد. تصور من این بود که او فوتبال آسیا را نمی شناسد. مثلا در بازی بحرین یک گل خوردیم و دیگر هرکاری که کردیم موفق به جبران نشدیم. 

قرارداد ویلموتس 2 میلیون و دویست هزار دلار بوده است.  بیش از 30 برنامه رادیو و تلویزیونی می گفتند که این ها چرا رقم قرارداد را نمی گویند. هر کس یک رقم را می گفت، بعضی ها مثلا 8 میلیون دلار می گفتند.

در قرارداد ویلموتس بندی بود که چه ما قرارداد او را فسخ کنیم و چه خودش فسخ کند، تا سه ماه باید حقوق او را بدهیم. چرا؟

بله درست است. این اتفاقا شاه بیت موضوع است. این زرنگی ما بود که اگر هم اخراج کردیم یا خودش قرارداد را فسخ کرد، فقط تا سه ماه پول می دهیم. بجای اینکه پول کامل را بدهیم، سه ماه می دهیم. این بند را آقای وزیر در قرارداد آورد و به نفع ایران شد.

بعد از قرارداد ویلموتس 6 تحریم توسط آمریکا به کشور ما تحمیل شد که 3 تای آن ها بانک های عاملی بودند که یکی از آن ها را ویلموتس برای کارهای بانکی معرفی کرده بود. پس از این تحریم ها ما نتوانستیم از فیفا و AFC یک سنت پول بگیریم. 

ویلموتس 8 ماه سرمربی ایران بود و 2 میلیون یورو پول به او دادیم که یک میلیون و 300 هزار یورو بود. چون 7 ماه مانده بود اینقدر پول به او دادیم. اگر بیشتر مانده بود باید 2 میلیون و 200 هزار یورو به او پول می دادیم

ویلموتس واقعا 4 ماه صحبت از حقوق نکرد و 7 ماه نیز صبر کرد تا پولش را بگیرد.

پول ویلموتس را شرکت شستا داد. ما این پول را به واسطه ستاد تحریم گرفتیم و به نوعی قرض بوده است. زمانی که پول های فدراسیون در فیفا آزاد شوند، باید پول شرکت شستا را بدهیم. 

ویلموتس بادیگارد داشت؟

خیر. یک نفر را به عنوان مسئول دفتر آورد و یکی از روزنامه ها اسمش را گذاشت بادیگارد آن هم بخاطر اینکه هیکلش بادیگاردی بود. یک ریال هم از ما پول نگرفت. 

در کل یک بار نیز برای ویلموتس بنز گرفتیم و آن وقتی بود که ویلموتس به ایران آمد. این دیگر چه چیزی است که ما باید 50 بار جواب بدهیم؟ ماشین ویلموتس همان ماشینی بود که در اختیار کی روش نیز بود. خانه هم نگرفتیم و تنها در هتل بود.

ویلموتس گفت که سر من کلاه گذشاته اند. در بلژیک یک قرارداد را نهایی کرده اید و در ایران یک بند به آن اضافه کرده اید. درست است؟

شان ما نیست سر کسی کلاه بگذاریم. بی‌خود می گوید. خودش و وکلا قراردادش را خواندند و بعد امضا کردند. دنبال پول است. عده ای نیز در داخل کشور بجای اینکه از ما دفاع کنند می گویند ویلموتس باید پولی که می خواهد را بگیرد. او 300 هزار یورویی که برایش به عنوان حسن نیت پرداخت کرده بودیم تا به ایران بیاید را نیز باید به ما بدهد و طلبکار هستیم.

آیا می تواند از ما غرامت بگیرد؟

خیر.

آقا زاده های دور و بر فدراسیون؟

اینکه آقازاده ها کجا هستند را نمی دانم اما در قضیه قرارداد ویلموتس آقازاده ای نبود.

قرار است سازمان بازرسی تحقیق کند؟

اگر در مورد ویلموتس است که خوب است و ما همین مسائل را برایشان توضیح می دهیم. اگر در مورد استقلال و پرسپولیس هست که باید با خودشان صحبت کنند.

ما می توانیم با مربی ایرانی نیز به جام جهانی برویم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قرارداد ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان طور که امروز هوشنگ نصیرزاده درگفت و گو با آنا اعلام کرده بود این باشگاه تلاش می کند تا موانع برای حضور یحیی گل محمدی در این تیم برطرف شود و تا زمان حل شدن قطعی این موضوع دستیار پیشنهادی او به تبریز می رود تا کار را آغاز کند.

در همین راستا امروز یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتور پیشنهاد داده تا با حمید مطهری قرارداد امضا کنند. مطهری فردا همراه هوشنگ نصیرزاده راهی تبریز می شود تا ظهر به بازیکنان معرفی شود. اینکه محمد نصرتی که در این چندروز تیم را تمرین داده در تراکتور بماند یا خیر فردا مشخص می شود. 

طبق پیگیری خبرنگار آنا یحیی گل محمدی هم فردا جلسه نهایی را با مسئولان تراکتور در تهران دارد و تلاش مجموعه تراکتور به این است که با حل برخی موانع حضور گل محمدی در بازی با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ قطعی شود. 

 با حضور مطهری در تیم تراکتور این مربی از کادرفنی تیم ملی جدا شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر