Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گفت‌وگو با منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره تعطیلات اجباری پیش آمده در فعالیت دانشگاه‌ها در ماه‌های اخیر، به وزیر علوم دستور داد: برنامه‌ریزی‌های علمی و آموزشی برای دانشجویان به گونه‌ای صورت گیرد که عقب‌افتادگی‌های ناشی از تعطیلات دانشگاه‌ها در ایام اخیر جبران و از لطمه درسی به آنان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تصریح کرد: با همکاری مسئولان کمیته‌های بهداشتی و آموزشی ستاد ملی مقابله با کرونا، بهره‌گیری از تجارب موفق سایر کشورها و دانشگاه‌های خارج از کشور و با تکیه بر زیرساخت‌های مطلوب و فراگیر ارتباطی موجود، وقفه پیش آمده در نظام آموزش عالی در ایام شیوع کرونا به نحو قابل قبولی جبران شود.

روحانی با بیان این که باید الگوها و دستورالعمل‌های زندگی سازگار با کرونا را به شکلی طراحی و عملی کنیم که ضمن فراهم آمدن امکان فعالیت روزانه، سلامت مردم نیز به شکل مطلوب تأمین شود، اظهار داشت: در زمینه آموزش نیز باید علاوه بر استفاده از امکانات ارتباطات برخط، دستورالعمل‌های بهداشتی لازم تهیه و تصویب شده باشد تا در صورت ضرورت برگزاری کلاس‌های تدریس در مراکز آموزشی، امکان برگزاری ایمن کلاس‌های درس حضوری فراهم باشد.

کد خبر 518277 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران وزارت علوم تحقیقات و فناوری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه های ایران وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها

دریافت 17 MB کد خبر 6085715

دیگر خبرها

  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • طرح«سلامت خانواده و نظام ارجاع» از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان