Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد کای هاورتز به زودی راهی بایرن مونیخ خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ می داند که می تواند لیورپول و منچستریونایتد را در مسیر خرید کاو هاورتز مغلوب کند و از انتقال این ستاره جوان و آلمانی اطمینان دارد. کای هاورتز در فصل جاری نمایش فوق العاده ای در ترکیب لورکوزن ارائه داده و بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را مجذوب خود کرده است، اما نشریه استاندارد مدعی شد بایرن مونیخ مطئن است که می تواند این بازیکن را جذب کند و قصد دارد طی هفته های آتی قرارداد کای هاورتز را نهایی سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر برخی تیم های متمول برای خرید کای هاورتز ابراز علاقه کرده اند و حتی اخیرا اخباری در مورد پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید این بازیکن خلاق و گلزن مطرح شده، اما لورکوزن این رقم هنگفت را رد کرده و به نظر می رسد مذاکرات بایرن مونیخ برای خرید کای هاورتز در مرحله پیشرفته ای قرار دارد.

لیورپول قصد داشت این ستاره جوان را به عنوان گزینه ای جانشین برای خط حمله سه نفره و آماده اش جذب کند، اما بارن همه رقبا را مغلوب کرده است. لورکوزن نیز پذیرفته که شانسی برای حفظ کای هاورتز ندارد و ترجیح می دهد زودتر برای فروش او به توافق برسد تا به دنبال جانشینی برای این ستاره جوان باشد.

خرید احتمالی بایرن مونیخ احتمالا 80 میلیون یورو قیمت خواهد داشت، اما باواریایی ها قصد دارند تیمی در بالاترین سطح اروپا بسازند و بلندپروازی های این تیم با خرید کای هاورتز و احتمالا لروی سانه تکمیل خواهد شد. کای هاورتز در هفته های اخیر و بعد از آغاز دوباره مسابقات نمایش فوق العاده ای در ترکیب لورکوزن ارائه داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بایرن مونیخ فوتبال لیورپول منچستریونایتد بایرن مونیخ کای هاورتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه

باشگاه رئال مادرید برای خرید ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از کمک مالی بزرگ دولت اسپانیا بهره‌مند خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درست در روزهایی که بار دیگر بحث وقوع اشتباهات داوری به سود رئال مادرید به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های اسپانیایی و به خصوص کاتالان تبدیل شده بود (به بهانه صحنه‌های بحث برانگیز ال‌کلاسیکو)، نشریه Relevo اسپانیا خبری را منتشر کرد که مطمئناً خشم رقبای کهکشانی‌ها را بیش از پیش برخواهد انگیخت.

شواهد و قراین حاکی از آن است که باشگاه رئال مادرید تابستان امسال کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن خواهد گرفت و قرار است که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کند. در این میان اما فرمانداری استان مادرید برای اینکه پرداخت حقوق هنگفت این بازیکن به رئال مادرید فشار نیاورد، قانونی جدید در شرف تصویب دارد که به موجب آن مالیات بردرآمد امباپه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

این قانون که به «قانون امباپه» معروف شده است، نخستین باری نیست که دولت به رئال مادرید برای پرداخت مالیات کمتر حقوق بازیکنانش کمک می‌کند. مورد اول آن قانون بکام بود که به موجب آن هم رئال مادرید از پرداخت بخشی از مالیات بردرآمد بازیکنان خارجی‌اش معاف می‌شد.

انتقاد تند ملی‌پوش سابق فرانسه از بازی امباپه برابر بارسلونا

به موجب قانون امباپه که سال گذشته از سوی حزب «پارتیدو پوپولار» در پارلمان اسپانیا مطرح شد و قرار است امسال بار دیگر به رأی گذاشته شود، بازیکنان خارجی که در استان مادرید سرمایه‌گذاری کنند تا 20 درصد مالیات بردرآمد کمتری خواهند پرداخت. به عبارت دیگر این دسته از بازیکنان معادل 20 درصد از سرمایه‌گذاری‌شان در استان مادرید از تخفیف مالیاتی برخوردار خواهند شد. به این ترتیب امباپه که در شرایط عادی می‌بایست معادل نیمی از حقوقش مالیات بپردازد با سرمایه‌‌گذاری 20 میلیون یورویی به جای 50 درصد، تنها 24.5 درصد مالیات خواهد پرداخت که مساوی با مالیات پرداختی توسط کارگری است که تنها 24 هزار یورو در سال حقوق می‌گیرد. این در حالیست که میانگین حقوق سالانه برای یک شهروند در استان مادرید، 31 هزار یورو است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید