Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@02:02:25 GMT

بعد از جام جهانی قطر از بارسا جدا می‌شوم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۳۸۳

بعد از جام جهانی قطر از بارسا جدا می‌شوم

ستاره فرانسوی فاش ساخت که احتمالا پس از جام جهانی ۲۰۲۲ از بارسا جدا شده و مقصد بعدی او لیگ آمریکا خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی 29 ساله بارسا، بازنشستگی در لیگ MLS  را هدف قرار داده است. گریزمان تابستان گذشته از اتلتیکو با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو راهی بارسا شد ولی هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریزمان تا 2024 با بارسا قرارداد دارد ولی احتمالا دو سال دیگر فوتبال خود را در آمریکا ادامه خواهد داد. او یکی از علاقه مندان بسکتبال NBA است و اگر فرصت دست بدهد، برای تماشای این بازی ها راهی ایالات متحده می شود.

ستاره فرانسوی در مصاحبه با لوس آنجلس تایمز گفت:« فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اهدافی هستند که در بارسا مدنظر دارم. سپس می توانم رویای های دیگرم را دنبال کنم. فعلا یک جام جهانی 2022 را در پیش دارم و می خواهم با فرانسه در آن حاضر باشم. سپس فرصت خوبی خواهد بود که به آمریکا برای فوتبال بروم.»

گریزمان ادامه داد:« نمی دانم در چه تیمی ولی مطمئنم که در MLS فوتبال بازی خواهم کرد. می خواهم تا زمانی که شرایط بدنی خوبی دارم و همچنان می توانم فوتبالیستی مهم و موثر برای تیمم باشم، به لیگ آمریکا بروم. دوست دارم آنجا هم لذت قهرمانی را تجربه کنم.»

گریزمان فصل جاری 37 بازی در همه رقابت ها برای بارسا انجام داده، 14 گل زده و 4 پاس گل نیز اداده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آنتوان گریزمان فوتبال جام جهانی 2022 بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، اخراج آرائوخو در دیدار برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انتقادات بسیار زیادی را از او به همراه داشت و بسیاری مدعی شده بودند که دلیل شکست و حذف بارسا در این بازی ۱۰ نفره شدن آنها بوده است.

همین موضوع باعث شد که این بازیکن در چند روز اخیر به موضوع بحث اصلی رسانه‌ها و هواداران تبدیل شود و حتی انتقادهایی از سوی ایلکای گوندوگان از او مطرح شد که جنجال و حواشی زیادی را هم در این تیم به همراه داشت.

حالا خبر داده است که نمایندگان این ستاره اهل اروگوئه مذاکرات‌شان را با باشگاه بایرن مونیخ آغاز کرده‌اند و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که به توافق شخصی با این بازیکن برسند و پس از آن بتوانند باشگاه بارسلونا را هم برای فروش او راضی کنند.

بایرن تقریبا از یک سال قبل علاقه زیادی به جذب آرائوخو ابراز کرده بود و حتی پیشنهادهایی را هم به بارسلونا ارائه کرد که مورد قبول آنها قرار نگرفت. گفته می‌شود مبلغ مورد نظر بارسا برای فروش این بازیکن بسیار بالاست اما بایرن حاضر نیست بیشتر از ۷۰ میلیون یورو برای خرید او پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم