Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@05:38:46 GMT

در میان بهشتی‌ها هستم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۴۹۶

در میان بهشتی‌ها هستم

خبرگزاری میزان- گله‌ای نیست اگر فردا مرا به بهشت نبرند، چرا که دنیا را در میان بهشتیان می‌گذرانم. تاریخ انتشار: 00:01 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۹۵۵

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی فرد در سال ۱۳۳۶ موفق به اخذ دیپلم ریاضى شد. او در سال ۱۳۳۷ به توصیه پدرش آیت الله سید عباس ابوترابی جهت تحصیل دروس دینی و حوزوی به مشهد مقدس رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوابق مبارزاتی و انقلابی حجت الاسلام ابوترابی فرد که از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز شده بود، با همراهی امام خمینی (ره) در نجف و سپس دستگیری توسط ساواک به جرم حمل اعلامیه سخنان امام (ره) و رفتن به زندان و شکنجه توسط نیرو‌های رژیم ستمشاهی ادامه پیدا کرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد بلافاصله پس از تهاجم ارتش بعث به حریم کشورمان، با همان لباس روحانیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد و در خط مقدم مبارزه با صدامی‌ها ایستاد. وی در روز‌های نخست جنگ در سال ۵۹ در تپه‌های الله اکبر به اسارت دشمن بعثی درآمد و ۱۰ سال در اسارت دشمن بعثی ماند.

رفتار پدرانه، نیکو و پسندیده او در زندان‌های رژیم بعث باعث شده بود که اسرای ایرانی حاضر در زندان صدام، یک دلگرمی و امید و تکیه گاه را در کنار خود حس کنند.

در میان بهشتی‌ها هستم
حاج آقای ابوترابی اسیران را بهشتی سیرت می‌دید و اسارت را مجمع بهشتیان و از این جهت ایشان معتقد بود که خداوند را بر نعمت هم صحبتی با آنان شکر می‌گذارد. ایشان در نامه‌ای به برادرش نوشت: گله‌ای نیست اگر فردا مرا به بهشت نبرند، چرا که دنیا را در میان بهشتیان می‌گذرانم.

بیشتر بخوانید: زندگی و زمانه سید آزادگان/ کسی که راهش را خوب شناخت و درست حرکت کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید آزادگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم

یک نشریه اینترنتی آمریکایی پس از آغاز جنگ در غزه نوشت: در ارتش رژیم صهیونیستی یگان نظامی سانسور وجود دارد که بر اساس ۸ ماده تمامی محتواهای تولید شده در سرزمین‌های اشغالی را سانسور می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند