Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تمرینات خود را قبل از فینال لیگ برتر برابر مس سونگون از اوایل هفته گذشته آغاز کرده و بازیکنان این تیم در ۲ نوبت صبح و عصر تمریناتشان را در سالن پیروزی اصفهان پیگیری می‌کنند. همچنین شنیده می شود الکس فالکون و والکس دوسانتوس، ۲ بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم که از ۳ هفته پیش به کشورشان سفر کرده بودند قرار است امروز خود را به ایران رسانده و در کنار دیگر بازیکنان این تیم خود را برای بازی فینال آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد الکس فالکون و والکس دوسانتوس ۲ بازیکن برزیلی گیتی پسند پس از بازی فینال لیگ برتر به پایان می‌رسد و آن طور که شنیده می‌شود دوسانتوس تقریبا کارش با گیتی پسندی‌ها به پایان رسیده و قرار است فصل بعد در لیگ برتر اسپانیا بازی کند.

همچنین وضعیت فالکون برای فصل بعد مشخص نیست و با توجه به اینکه او از ۲ تیم باشگاهی ایتالیا پیشنهاداتی را دریافت کرده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه گیتی پسند در صدد هستند تا قرارداد او را برای یک فصل دیگر تمدید کنند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دیدار رفت فینال لیگ برتر باید روز جمعه ۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۸ در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان به مصاف مس سونگون برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال گیتی پسند لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار معوقه باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان به مصاف همشهریش ذوب آهن اصفهان می‌رود.
قضاوت این دیدار را پیام حیدری برعهده دارد. 
 
این بازی به علت حضور تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. در جدول سپاهان با ۳۹ امتیاز در رده جهارم قرار دارد و ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم است.


دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • ایران منطقی بازی کرد/ سخت‌ترین دوره جام ملت‌ها را در پیش داریم
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران