Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالله سعادتیان در خصوص نحوه آتش‌سوزی افزود: آتش‌سوزی از حوزه شهرستان بهبهان آغاز شد و وارد حوزه شهرستان کهگیلویه شد.

وی اظهارکرد: بخش جنوبی کوه خائیز اگرچه در شهرستان بهبهان است اما اقدامات قضایی برای پیگیری تخلفات در حوزه منابع طبیعی  را اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه قضایی بهبهان انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دادستان عمومی و انقلاب دهدشت در رابطه با دستگیری ۲ نفر متهم و آزادی به قید وثیقه خاطرنشان کرد: با دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم که آن مقام قضایی در جواب اظهار داشت، شایعه دستگیری دو خانواده در این زمینه صحت ندارد  و با دستور قضایی به مرجع انتظامی، آن خانواده‌ها در مرجع انتظامی حاضر شدند و  هرگونه درگیری بین خودشان را تکذیب کردند و هر موقع که منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل قانع کننده و مستنداتی در این رابطه داشته باشند اقدام می نماییم.

 سعادتیان به خبری که در فضای مجازی به نقل از مدیرکل یکی از ادارات استان درج شده بود واکنش نشان داد و بیان کرد: در خصوص آتش‌سوزی کوه خائیز، تاکنون هیچ فردی دستگیر نشده که با قید وثیقه آزاد شده باشد.

گفتنی است که سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه، دوشنبه شب گذشته در عملیات اطفاء حریق آن کوه حضور داشت که دچار عقرب زدگی شد و در بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت مورد مداوا قرار گرفت.

کد خبر 518287 برچسب‌ها محیط زیست جنگل حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محیط زیست جنگل حوادث آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در مراسم تجلیل از خیرین جشن گلریزان میاندوآب گفت: با کمکهای خیرین بزرگوار که با نگاهی دقیق و درست به یک موضوع اجتماعی به نام زندان ورود کردند در سه سال گذشته کمکهای خیرین به جشنهای گلریزان رشد ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

ناصر عتباتی افزود: از محل کمکهای مردمی جمع آوری شده در سال گذشته ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندانهای استان آزاد شدند و امید است با کمکهای مردمی به ستاد دیه در جشنهای گلریزان امسال در مرحله نخست ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت ماه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی، با اشاره به اینکه شهرستان میاندوآب در سازش پرونده ها بویژه در پرونده های قصاص نفس دارای رتبه های برتر استان است، گفت: این امر نشان از بزرگواری و قلب های بخشنده و مهربانی است که خدا نصیب مردم این خطه از استان نموده، لذا از خیرین انتظار داریم به مانند همیشه نگاه ویژه ای به این فرهنگ حسنه داشته باشند.

وی، در پایان از انجمن حمایت از زندانیان نیز خواست تا اقدامات خود را در راستای حرکت به سمت درآمدزایی مستمر و پایدار برای خانواده های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام گل حسینی، رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب از خیرین این شهرستان قدردانی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان هم در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان میاندوآب گفت: ۳۲۰ خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش انجمن هستند و خدماتی همچون بسته های معیشتی، خدمات پزشکی، دارویی و روانپزشکی از سوی خیرین و پزشکان خیر به خانواده های زندانیان نیازمند ارائه می شود.

مسعودی افزود: در جشن گلریزان امسال خیرین بزرگوار میاندوآب مبلغ هفت میلیارد و 280 میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز نمودند و شاکیان نیک سیرت هم به میزان سه میلیارد و 840 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از حق خود گذشت کردند.

فتحی، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هم در این مراسم از حضور فعال خیرین در جشنهای گلریزان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از خیرین نیک سیرت با اهدای لوح تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها