Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:56:29 GMT

جزیره‌های پربازدید در فضای مجازی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۶۷۹

جزیره‌های پربازدید در فضای مجازی+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از تراول پالس جزیره‌ها همواره از جاذبه‌های گردشگری جهان به حساب آمده و در مرکز توجه گردشگران قرار گرفته‌اند. در ماه‌های گذشته و پس از همه‌گیری ویروس کرونا اگرچه محدودیت‌هایی برای سفر ایجاد شد، اما از علاقه مردم برای بازدید از نقاط مختلف جهان کاسته نشد وفضای مجازی بیش از پیش به عنوان یک وسیله برای سفر ایمن و بازدید از جاذبه‌های گردشگری کشور‌های مختلف شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این گزارش ۵۰ جزیره را که بیشتر از سایر جزایر در فضای مجازی دیده شده‌اند، به شما معرفی می‌کنیم.

بالی

جزیره بالی در کشور اندونزی قرار گرفته ومحل تلاقی دو اقیانوس آرام و هند است. این جزیره با مساحتی بالغ بر ۵۶۲۰ کیلومترمربع یکی از مراکز گردشگری مهم جهان به حساب می‌آید.

از جاذبه‌های جزیره بالی می‌توان به کوه گودان آگانگ (مادر کوه‌ها)، آن کوتا و اوبود اشاره کرد.

هاوایی

مجمع‌الجزایر هاوایی ایالت پنجاهم آمریکاست. از جزایر اصلی این مجمع‌الجزایر می‌توان به اوآهو، مائوئی، کائوآئی، لانائی، مولوکای، نیهاو و کاهولاوی اشاره کرد البته بزرگترین جزیره آن با نام هاوایی شناخته می‌شود.

ایرلند

سومین جزیره بزرگ اروپا و بیستمین جزیره بزرگ دنیا با نام ایرلند شناخته می‌شود. این جزیره در شمال غربی اروپا قرار گرفته ودربرگیرنده جمهوری ایرلند و ایرلند شمالی است.

فلورس

فلورس یکی دیگر از جزایر اندونزی است؛ این جزیره در مجمع‌الجزایر سوندای کوچک قرار گرفته است.

ایبیزا

یک جزیره کاتالیانیایی با نام ایبیزا یا یابسه در جزایر بالئارس اسپانیا قرار گرفته است. این جزیره صخره‌ای، چندین منطقه وساحل معروف مانند سن آنتونیو، کالا باسا و کالا کونتا را دارد.

پورتوریکو

پورتوریکو با نام رسمی قلمرو همسود پورتوریکو مجمع‌الجزایری در شمال شرقی منطقه کارائیب است. این جزیره از نواحی غیرضمیمه به خاک ایالات متحده آمریکا به‌شمار می‌آید و نامش در زبان اسپانیایی به معنای بندر ثروتمند است.

کریستف کلمب در طول دومین سفر دریایی‌اش به قاره جدید، جزیره اصلی پورتوریکو را کشف کرد. سرخ‌پوستان بومی آن جزیره را با نام بوریکن به معنای سرزمین شاهزاده نجیب می‌شناختند، اما کلمب آن را با نام سان خوان به جهانیان معرفی کرد. بعد‌ها مهاجران اسپانیایی به تدریج مردم تاینو را محو و معادنشان را ضبط کردند بنابراین جزیره با نام امروزی خود شناخته شد.

سیسیل

بزرگترین جزیره در دریای مدیترانه با نام سیسیل شناخته می‌شود. این جزیره با مساحتی بالغ بر ۲۵٬۷۱۱ کیلومتر مربع یک ناحیه خودمختار از کشور ایتالیا است. کوه اتنا (بلندترین آتشفشان فعال در اروپا) معروف‌ترین شناسه جزیره سیسیل است.

کوبا

کوبا با نام رسمی جمهوری کوبا از مجمع‌الجزایری در دریای کارائیب تشکیل شده است. این کشور نیز همانند پورتوریکو توسط کریستف کلمب کشف شد.

جامائیکا

کریستف کلمب در سال ۱۴۹۴ جامائیکا را کشف کرد و آن را با نام سانتیاگو به جهانیان معرفی کرد؛ جامائیکا کشوری جزیره‌ای در دریای کارائیب است.

مایورکا

جزیره مایورکا با مساحتی بالغ بر ۳۶۴۰ کیلومتر مربع در دریای مدیترانه قرار گرفته است. این جزیره که در شرق اسپانیا واقع شده، ۳۰۰ روز در سال آفتابی است.


از جزایر دیگری که با استقبال خوب کاربران فضای مجازی مواجه شده است می‌توان به پوکت (یکی از جزایر تایلند)، اکیناوا (جنوبی‌ترین استان کشور ژاپن)، جرزی (یک جزیره وابسته به سلطنت بریتانیا)، مالدیو (جزیره‌ای در اقیانوس هند)، لومبوک (جزیره‌ای در همسایگی بالی)، تنریف (یکی از جزیره‌های اسپانیا)، ساردینیا (جزیره‌ای در غرب ایتالیا)، مائویی (دومین جزیره بزرگ هاوایی و هفدهمین جزیره بزرگ آمریکا)، لانگ آیلند، اوآهو، پنانگ (یکی از استان‌های کشور مالزی)، هوکایدو (دومین جزیرهٔ بزرگ کشور ژاپن)، کرت (بزرگترین و پرجمعیت‌ترین جزیرۀ یونانی و پنجمین جزیرۀ بزرگ در دریای مدیترانه)، گرن کاناریا (دومین جزیره پرجمعیت مجمع‌الجزایر قناری)، باربادوس (جزیره‌ای در دریای کارائیب)، سوماترا (ششمین جزیره بزرگ جهان)، آروبا (جزیره‌ای واقع در شمال شبه جزیره پاراگوآنای ایالت فالکون ونزوئلا)، تاسمانی (جزیره‌ای در استرالیا)، موریس (کشوری جزیره‌ای در جنوب غربی اقیانوس هند) اشاره کرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جاذبه های گردشگری فضای مجازی مجمع الجزایر جزیره ای جزیره بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها

صحبت‌های قابل تامل مهران مدیری درباره‌ گرانی‌های اخیر در قسمت جدید اسکار مورد توجه قرار گرفت. این ویدئو در ساعات اخیر در فضای مجازی وایرال شده و با واکنش‌های زیادی روبه رو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • تظاهرات اسپانیایی‌ها علیه گردشگری انبوه
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان