Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:57:52 GMT

معیشت مردم و مسائل فرهنگی اولویت مجلس یازدهم باشد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۷۹۳

معیشت مردم و مسائل فرهنگی اولویت مجلس یازدهم باشد

نماینده مردم نهاوند مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال و معیشت مردم و مسائل فرهنگی باید از اولویت‌های مجلس یازدهم باشد.

علیرضا شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و موضوع بیماری کرونا، آنچه که لازم است در اولویت کاری مجلس یازدهم قرار گرفته و نمایندگان به آن اهتمام داشته باشند حل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم با شعار خدمت‌رسانی به مردم شکل گرفته که باید برای تحقق این هدف باید مشکلات معیشتی و اشتغال را به حداقل برساند گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده که برای عملیاتی شدن آن باید مجلس با توجه به قوانین موجود نظارت خود را افزایش داده تا شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: البته با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی مجلس لازم است در این زمینه نیز جدیت بیشتری داشته باشد و نظارت خود را افزایش دهد.

وی در خصوص تعامل مجلس با دولت طی یک سال باقی مانده از عمر آن گفت: با توجه به مدت زمان باقی مانده از عمر دولت لازم است برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور او را کمک کنیم تا فعال شود و نواقص کار را برطرف کند.

شهبازی گفت: دولت برای حل مشکلات کنونی باید چابک شود و مجلس هم در این زمینه با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری برای کمک به دولت او را یاری کند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه دولت به توانمندی‌های داخلی گفت: با توجه به تجارب بدست آمده سالهای اخیر مبنی بر اینکه نباید امیدی به همکاری دشمنان داشته باشیم لذا باید به فکر استفاده از توانمندی‌های داخلی بوده و برای بهبود وضعیت کسب و کار و مشکلات تولید نگاهمان به داخل باشد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال معیشت مردم مجلس مقام معظم رهبری مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه‌ای باحضور فاطمه کارگران بافقی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و محمد باقر پارسائیان عضو شورای اسلامی شهر یزد و سایر دستگاه‌های دارای ماموریت پیرامون مسائل و مشکلات محلات حاشینه نشین شهر یزد در محل شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد.
 
در این جلسه ابتدا مسائل و مشکلات توسط مردم محله ارائه و پیشنهاد‌هایی مطرح و همچنین سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: سازمان‌ها با همکاری بیشتر درمنطقه حضور داشته باشند و مردم محلی نیز با شناسایی ظرفیت‌های داخل محله مشکلات محله را احصا و به مسئولین منتقل نمایند.

دیگر خبرها

  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند