Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دارایی مصر اعلام کرد قاهره و صندوق بین المللی پول پس از مذاکراتی که در سطح کارشناسان صورت گرفت بر پرداخت اعتباری ۱۲ ماهه به مبلغ ۵.۲ میلیارد دلار توافق کردند.

بر این اساس، وزارت دارایی مصر اعلام کرد این توافق نامه و وام مذکور برای ادامه حمایت از اعتماد سرمایه گذاران و بازار به قدرت و صلابت اقتصاد مصر در برخورد با اثرات بحران شیوع ویروس کرونا و بهبود اثرات آن حائز اهمیت است و همچنین به حفاظت از دستاورد‌ها و نتایج مثبت اجرای اصلاحات اقتصادی مصر کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر صندوق بین المللی پول آمادگی خود را برای اعطای وام به کشور‌های جهان برای مقابله با اثرات اقتصادی شیوع ویروس کرونا اعلام کرده بود. با این وجود، این صندوق با فشار‌های آمریکا با اعطای وام به ایران برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ مخالفت کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بین المللی پول اعطای وام ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش صدای ایران از اقتصاد آنلاین،وزیر صمت درباره سامانه یکپارچه خودرو گفت: سیاست شخصی من این است که سامانه یکپارچه خودرو حذف شود و مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند. عباس علی آبادی در ادامه افزود: در خصوص افزایش قیمت پژو پارس هم مسئول تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است وزارت صمت سیاست گذار نیست ما فقط مجری هستیم.

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس