Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:09:39 GMT

گفت‌وگوی تلفنی ترامپ و بن‌زاید

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۸۹۷

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ سفید اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی تلفنی گفتگو کردند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، دو طرف درباره تلاش‌ها برای مقابله با ویروس کرونا، راه‌های بازیابی اقتصادی و موضوعات امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تماس تلفنی یک روز پس از گفت‌وگوی تلفنی بن‌زاید با «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گفت‌وگوی وزیران دفاع آمریکا و چین

به گزارش قدس آنلاین، پنتاگون اعلام کرد «لوید آستین» و «دونگ جون» وزیران دفاع آمریکا و چین در اولین گفت‌وگوی خود از زمان انتصاب وزیر چینی به این منصب، به بررسی روابط دوجانبه دفاعی و مسائل امنیتی منطقه‌ای و جهانی پرداختند.

پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد: «لوید آستین و دونگ جون امروز از طریق تماس ویدیویی گفت‌وگو کردند. این دو مقام در مورد روابط دفاعی ایالات متحده و چین و همچنین مسائل امنیتی منطقه‌ای و جهانی رایزنی کردند.»

 آستین در طول این تماس بر اهمیت باز کردن خطوط ارتباطی میان ارتش‌های دو کشور تاکید کرد و یادآور شد آمریکا در هر مکانی که قوانین بین‌المللی اجازه دهد، به پرواز، کشتی‌رانی و اجرای عملیات خواهد پرداخت.

علاوه بر این، وزیر دفاع آمریکا مسائلی را درباره جنگ اوکراین مطرح کرد و نسبت به آنچه آن را «اقدامات تحریک‌آمیز» اخیر از سوی کره شمالی توصیف کرد، ابراز نگرانی کرد.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی
  • اولین گفت‌وگوی وزیران دفاع آمریکا و چین
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین
  • گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی اقدام تلافی ‎جویانه ایران علیه اسرائیل
  • گفت‌وگوی خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • گفت‌وگوی خدمه روسی شناور توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • گفت‌وگوی وزرای دفاع آمریکا و قطر درباره حمله ایران
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان