Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیپور مهاجم پرسپولیس میهمان برنامه دوربرگردون شبکه سه بود و در این برنامه به سوالات جالبی پاسخ داد. علیپور در بخشی از برنامه که با محوریت قوانین و رانندگی دنبال می‌شد درباره استفاده از شهرت خودش در برابر پلیس صحبت کرد. علیپور در پاسخ به این سوال که تا به حال شده بعد از انجام تخلف رانندگی از شهرتت استفاده کنی، گفت: برای جریمه شدن خیر، اما یکبار به دلیل تخلف رانندگی ماشینم را باید به پارکینگ می‌بردند، اما این کار را به خاطر خودم انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور همچنین در ادامه این بخش از صحبت‌هایش گفت: من واقعا تخلف آن‌چنانی در رانندگی نداشتم. معمولا شب‌ها تصمیم می‌گیرم به شمال بروم و برای مثال چند باری که جریمه شدم به این دلیل بوده که مسیری با سرعت مجاز ۷۰ کیلومتر در ساعت را ۹۰ کیلومتر در ساعت رفتم.

مهاجم پرسپولیس در بخش دیگری از حرف‌هایش نیز بهترین گلش برای پرسپولیس را گل در دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل السد قطر از روی نقطه پنالتی انتخاب کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی علیپور پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد