Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از جلسه ویدئو کنفرانس AFC با اعضای خود برای تعیین تکلیف لیگ قهرمانان آسیا 2020، درباره زمان برگزاری انتخابی جام جهانی 2022 نیز به توافقاتی رسید.   AFC با نمایندگان کشورهای آسیایی به توافق رسید تا بازی های به تعویق افتاده انتخابی جام جهانی 2022 در ماه های اکتبر و نوامبر (مهر و آبان سال جاری) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی کشورمان باید 4 بازی در این مرحله انجام دهد. شاگردان اسکوچیچ باید در اولین دیدار خود در تهران به مصاف تیم ملی هنگ کنگ بروند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا انتخابی جام جهانی 2020 اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد

دارنده ۹ نشان المپیک و جهانی بعد از آنکه رقابت‌های رسمی سال ۲۰۲۳ را با نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند، کتفش را جراحی کرد.

طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

منبع: خبر ورزشی

tags # حسن یزدانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • اخراج ایران از ایکوموس کذب است
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید