Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود بهرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی موضوع پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به رغم کاهش ۶۰۰  نفری شرکت کنندگان تعداد حوزه های امتحانی ۴۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: بر این اساس در طی ایام برگزاری امتحانات حوزه‌های برگزاری امتحانات ضدعفونی شده و در اجرای فاصله گذاری اجتماعی صندلی‌های امتحانی دانش آموزان با فاصله بیشتر از ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۰ سانتیمتری در حوزه های امتحانی چینش شده است.

به گفته این مسؤول، در همین راستا روزهای امتحانی از ۱۱ روز به ۲۲ روز افزایش یافته و حوزه های امتحانی به صورت رشته ای تفکیک شده اند.

بهرامی افزود: بر این مبنا به دانش آموزان در هنگام مراجعه به حوزه امتحانی توصیه می شود که دستکش، ماسک، بطری آب آشامیدنی و سایر لوازم ضروری به همراه داشته باشند.

این مسؤول، ارایه نمون برگ الزامات و شرایط حضور در حوزه های امتحانی را به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه امتحانی از سوی عوامل اجرایی حوزه ها، مطابق شرایط اعلامی قبل، حین و بعد از امتحان در جلسات امتحانی را از دیگر موارد مهم برای دانش آموزان ذکر کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: دانش آموزان برای رعایت موارد انضباطی و پروتکل‌های بهداشتی از آوردن تلفن همراه، کوله پشتی، کیف و سایر لوازم غیرضروری و اضافی به جلسه امتحانی و از هرگونه تجمع در محوطه حوزه امتحانی قبل و بعد از امتحان نیز اجتناب کنند.

وی خاطرنشان کرد: امتحانات این پایه، با همکاری بیش ازیک‌هزار و ۵۰۰  نفر عوامل اجرایی آزمون، کار تصحیح اوراق امتحانات نهایی نیز در چهار حوزه تجمیعی انجام و نتایج اولیه امتحانات نهایی نیز  تا ۲۰ تیر امسال به دانش آموزان و اولیای آنان اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از این نیز رییس اداره بهداشت و تندرستی آموزش‌ و پرورش استان زنجان اعلام کرده بود: امتحانات دانش‌آموزان زنجانی پایه نهم به صورت داخلی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مدارس این استان در حال برگزاری بوده و مورد خاص و مشکوک به کرونا در بین این قشر گزارش نشده است.

محمد عباسی اضافه کرد: امتحانات پایه نهم مدارس این استان با حضور ۱۳ هزار و ۲۵۷ دانش آموز دختر و پسر در ۴۰۹ حوزه امتحانی به همراه یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی آغاز شد که تا پایان خرداد جاری ادامه دارد.  

برچسب‌ها کرونا مدارس زنجان معلم دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مدارس زنجان معلم دانش آموزان کرونا مدارس زنجان معلم دانش آموزان حوزه های امتحانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان