Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:14:46 GMT

پیشنهاد جدید کشورهای غرب آسیا برای لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۵۱۸۰

پیشنهاد جدید کشورهای غرب آسیا برای لیگ قهرمانان

کشورهای غرب آسیا مخالف برگزاری ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر و امارات هستند و پیشنهاد جدیدی را به AFC ارائه داده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، سرنوشت ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لیگ قهرمانان آسیا بعد از برگزاری هفته دوم به خاطر ویروس کرونا تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC اصرار دارد که این رقابت‌ها برگزار شود اما هنوز به جمع بندی نهایی برای چگونگی از سرگیری ادامه این رقابت‌ها نرسیده است.

کشورهای قطر و امارات برای میزبانی ادامه لیگ قهرمانان آسیا اعلام آمادگی کرده‌اند به ویژه قطر که اعلام کرد که ورزشگاه های جام جهانی باتوجه به شرایط ویژه و خاصی که دارند می‌توانند از همه بازی ها در غرب آسیا میزبانی کنند.

روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از منبع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که نماینده‌های غرب آسیا یک شرط جدید برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارائه داده‌اند و آن برگزاری بازی ها در زمین بی طرف است.

الریاضیه نوشت: بعضی از فدراسیون های غرب آسیا پیشنهاد جدیدی را به AFC ارائه داده‌اند و آن برگزاری ادامه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی‌طرف است.

این روزنامه عربستانی نوشت که این فدراسیون‌ها اردن را به عنوان میزبان ادامه مرحله گروهی پیشنهاد داده‌اند و دوست ندارند که بازی ها به میزبانی قطر و یا امارات برگزار شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیم نهایی خود را درباره چگونگی برگزاری لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی نگرفته و قرار است که در جلسه 15 ژوئن بعد از بررسی همه پیشنهادها تصمیم نهایی را بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان آسيا رییس ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا غرب آسیا مرحله گروهی داده اند بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپوی آرژانتینی، سرمربی العین پس از پیروزی برابر الهلال و راهیابی تیمش به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، به تیمش ابراز افتخار کرد.

وی در نشست خبری پس از بازی گفت: از باشگاه العین و همه کسانی که برای موفقیت این تیم تلاش می کنند، تشکر می کنیم. خوشحالم که در این باشگاه بزرگ کار می کنم و خوشحالم که مقابل الهلال، یک رقیب سخت وقدرتمند که عملکرد تهاجمی قوی دارد، به پیروزی رسیدم.

او افزود: ما با اعتماد به نفس و احترام به حریف وارد زمین مسابقه شدیم، به خصوص که می دانستیم الهلال چه در لیگ عربستان و چه در سطح قهرمانی آسیا، چقدر تیمی قدرتمند است.

کرسپو که موفق شد هر دو تیم شهر ریاض را شکست دهد، از پاسخگویی به این سوال که از بین الهلال و النصر کدام حریف قدرتمندتر است، خودداری کرد و گفت: العین برنده این بازی است و به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است. صحبت باید در مورد العین باشد و من نمی خواهم در مورد رقبا یا داوران صحبت کنم.

دیگر خبرها

  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین