Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خطر تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا با توجه به ایرادات گرفته شده درباره پیش نویس اساسنامه فدراسیون گفت: دوباره روزهای سخت مدیریتی به فوتبال ایران رسید. باید راهی که فیفا مبنی بر مستقل بودن فدراسیون مورد توجه دارد را انتخاب کنیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: تجربه می گوید بار دیگر با تعلیق روبرو می شویم و فدراسیون فوتبال باید با نظر مستقیم کمیته انتقالی تصمیم گیری کرده و امور را اداره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شعار فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام ملت های ۲۰۲۷ آسیا تاکید کرد: فکر می کنم این افکار، چیزی شبیه به شعار است. این موضوع تنها به فوتبال مربوط نمی شود. میزبانی بازی های بزرگ فوتبالی در سطح آسیا و جهان نیاز به همبستگی تمام نهادهای سیاسی و ورزشی دارد که ما با آن فاصله زیادی داریم.

ابراهیمی یادآور شد: به نظرم چیزی مهم تر از تصمیمات صحیح برای نوشتن اساسنامه وجود ندارد. دست از شعار دادن برداریم و رویاهایی که توان رسیدن به آن را نداریم پیش نکشیم. فوتبال ایران نیاز به توجه ویژه برای حضور مدیران ورزشی دارد. تا زمانیکه با چنین روندی بخواهیم کارها را پیش ببریم محکوم به امور اشتباه هستیم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره پیشنهاد خود برای گرفتن میزبانی جام ملت ها اظهار داشت: کارهای زیربنایی را باید آغاز کرد. تعاملات بین المللی فوتبالی را باید شروع کنیم تا بتوانیم کرسی های صاحب رای را برای گرفتن میزبانی از AFC برای خودمان کنیم. فکر نمی کنم از لحاظ داشتن استادیوم های استاندارد مشکلی داشته باشیم اما نیاز است تا زیرساخت های فرهنگی و هواداری را که واقعا هم قابل اجراست فراهم کنیم.

کد خبر 4938986 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فیفا اساسنامه فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان فوتسال تیم ملی فوتبال ایران فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رویکرد تحولی در زیرساخت‌های فرهنگی برای تحقق جهش تولید

سیدناصر نعمتی مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با موضوع شعار سال 1403 (جهش تولید با مشارکت مردم) با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی برای جهش تولید موضوعی است که کمتر به آنها توجه می‌شود و بدون تأکید بر آن سایر فعالیت‌ها اثربخشی لازم را نخواهد داشت، اظهار کرد: اعتماد و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی، توجه به روحیه تعاون و نگاه عملیاتی به اقتصاد دانش‌بنیان سه محوری بوده که باید با رویکرد تحولی برای تحقق جهش تولید در سال جدید پیگیری شود.

وی افزود: در اعتماد و اعتقاد به توانمندی داخلی دچار چالش اجتماعی هستیم، عبور از این چالش نیازمند کار فرهنگی است و اگر نگاه‌ها در این حوزه تغییر نکند، نمی‌توانیم در مسیر جهش تولید توفیقات مدنظر را به‌دست آوریم.

بخش تعاون مهجور در اقتصاد کشور

نعمتی اضافه کرد: بخش تعاون در اقتصاد کشور هم یکی از حوزه‌های مهجور بوده که از ظرفیت آن به اندازه کافی بهره‌برداری نشده است؛ این مسئله ریشه فرهنگی دارد و می‌توان با فعال‌سازی این ظرفیت به یک دستاورد تحولی در جهش تولید رسید.

نعمتی سومین رویکرد تحولی در زیرساخت‌های فرهنگی برای جهش تولید را توجه به اقتصاد دانش‌بنیان دانست و تأکید کرد: اقتصاد دانش‌بنیان در کشور رشد خوبی داشته است؛ اما زمانی که از جهش تولید صحبت می‌کنیم باید برای آزادسازی ظرفیت‌های این بخش رویکرد تازه و تحولی را درپیش گیریم.

اقتصاد دانش‌بنیان درگیر نگاه‌های تزئینی

این پژوهشگر حوزه فرهنگ و ارتباطات بیان کرد: اقتصاد دانش‌بنیان هم درگیر نگاه‌های تزئینی بوده و عبور از این نگاه‌ها نیازمند رویکردی فرهنگی است. نباید در اقتصاد سنتی بمانیم و از رویکرد‌های جدید غفلت کنیم؛ این یک راهبرد اساسی و در واقع زیرساخت تحقق جهش تولید است.

نعمتی گفت: دانشگاه و دانشگاهیان در این مسیر نقش مهمی برعهده دارند؛ برای ایجاد رویکرد‌های تحولی در جامعه و اقتصاد، انتظار از دانشگاه به‌عنوان کانون تحولات اجتماعی بیش از سایر نهادهاست.

دولت و اضلاع حاکمیتی بسترهای نقش‌آفرینی دانشگاه را فراهم کنند

وی اضافه کرد: زنجیره‌های ارزش در حوزه فرهنگ و اقتصاد کشور به رویکرد‌های تحولی و جدید نیاز دارد و امیدوارم دانشگاه بتواند به رسالت تاریخی خود در این زمینه عمل کند؛ نباید فراموش کنیم که نقش‌آفرینی دانشگاه نیز نیازمند بستر‌هایی است که در دولت و سایر اضلاع حاکمیتی باید فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • میزبانی ۷۲ موزه خراسان رضوی از مسافران نوروزی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • خدمات باغ فدک در کشور بی‌نظیر است/ لزوم تقویت زیرساخت‌ها برای میزبانی شایسته از مسافران
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • ۳ رویکرد تحولی در زیرساخت‌های فرهنگی برای تحقق جهش تولید
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!