Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا رقمی بالغ بر ۹۷۰ میلیارد تومان در سطح کشور برای اصحاب فرهنگ و رسانه که به سبب این بیماری متضرر شده‌اند اختصاص یافته که سهم آذربایجان‌غربی ۲۰ میلیارد تومان است. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا رقمی بالغ بر 970 میلیارد تومان در سطح کشور برای اصحاب فرهنگ و رسانه که به سبب این بیماری متضرر شده‌اند اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راستا سهم آذربایجان‌غربی نیز بالغ بر 20 میلیارد تومان است که برآورد خسارت کانون‌ها، موسسات، انجمن‌ها و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در وهله نخست 11 میلیارد تومان بود که پس از ارزیابی دقیق ارقام تصحیح شد و رقم 20 میلیارد تومان پیش‌بینی شده و اگر اعتبارات مربوطه تخصیص یابد، به آذربایجان‌غربی نیز تعلق می‌گیرد.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌غربی گفت: این موضوع نیز تنها از طریق وزارت ارشاد پیگیری نمی‌شود بلکه با معاونت امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی و با وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی نیز در میان گذارده شده که اگر کسی مشمول یارانه و خدمات درمانی باشد از آن استفاده کند.

تولیدات هنرمندان درباره قدس نباید منحصر در یک روز شود/ لزوم ایجاد شبکه هنرمندان در بستر جبهه مقاومتهنرمندان استان البرز از پرداخت حق بیمه معاف شدند

وی با اشاره به راهکار تشخیص هنرمندان خسارت دیده افزود: برآورد خسارت براساس میزان عوایدی که افراد در زمان پیش از شیوع کرونا حاصل می‌کردند ارزیابی می‌شود و حتی با هنرمندان و اصحاب فرهنگ نیز گفت‌وگو شده و میزان خسارت بررسی شده است.

خدایاری با اشاره به اینکه به غیر از انجمن نمایشی استان، با تمامی اصناف جلسات مشترک برگزار شده است اظهار داشت: در کنار آن تبدیل افکار و رایزنی و همفکری که در زمان کرونا چه فعالیتی انجام داده و با چه تنگناهایی روبه‌رو شدند به‌صورت میدانی از کتابفروشی‌ها، نویسنده‌ها و اساتید موسیقی بررسی شده است.

وی با اشاره به معافیت سه ماهه بیمه هنرمندان تصریح کرد: در این زمینه مقرر شد تا بیمه پرداخت نشود حتی آنهایی که پرداخت نکرده‌اند قرار است سه ماهه فروردین، اردیبهشت و خرداد را پرداخت نکنند و در واقع سه ماه بخشودگی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی میلیارد تومان اصحاب فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده قرار گرفته است.

محبی در شورای مدیریت بحران استان بیان کرد: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک‌شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.

وی گفت: در تلاش هستیم تا خانه‌های خسارت‌دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

محبی افزود: تلاش ما بر این است تا در کمترین زمان ممکن خسارت‌ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب‌ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • اعزام دومین محموله کاروان تجهیزات به مدارس مناطق آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان