Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در توضیح وزارت ورزش آمده است: «با توجه به برخی مطالب مطروحه در مصاحبه آقای مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان لازم می داند توضیح دهد که وزیر ورزش و جوانان آقای ویلموتس یا هر مربی دیگری را به فدراسیون فوتبال معرفی نکرده است بلکه همانطور که اقای تاج در مصاحبه بابخش خبری ۲۰/۳۰ جمعه شب گفتند وزیر ورزش وجوانان صرفاً نامه «انجمن فرهنگی ایران و هلند» که در آن سه مربی خارجی باسابقه در تیمهای ملی و باشگاهی کشور های مختلف معرفی شده بودند را جهت بررسی به فدراسیون فوتبال ارجاع داده و این یک رویه معمول است که برخی افراد، نهادها و یا سازمان ها در مورد فدراسیون ها پیشنهاد یا در خواستی دارند که برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و وزارت ورزش و جوانان این نامه ها را به فدراسیون های مختلف جهت بررسی ارجاع می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هر کسی کمترین آشنایی با نامه نگاری وادبیات اداری داشته باشد می داند عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نبوده بلکه برای بررسی جوانب امر و اتخاذ تصمیم توسط آن فدراسیون است و طبعاً انتخاب و عقد قرارداد با افراد و مربیان تیمهای ملی از اختیارات و مسئولیتهای کامل فدراسیون هاست و وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در انتخاب مربیان نداشته و ندارد.

کد خبر 4942011

منبع: مهر

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان فوتسال تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان