Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین فرزام به دنبال اعلام شروع برنامه‌های ورزشی در کشور و باز شدن دریاچه آزادی تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: ما منتظر تصمیمات نهایی برای شروع تمرینات ورزشی قایقرانان هستیم و هنوز به ما مجوزی برای برپایی اردو و تمرینات نداده‌اند. آنچه به ما اعلام کرده‌اند قرار است بعد از تعطیلات ۱۵ خرداد برای شروع تمرینات برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها تا الان در شهرهای خودشان تمرین کرده‌اند اما تمرین آبی تا الان نداشتند.

وی افزود: بچه‌های روئینگ با توجه به شرایط فنی رشته خود نیاز به گستره آبی بزرگی دارند. قایق‌های آنها با پارو زدن به عقب می‌رود و باید در چنین شرایطی حتماً در کنار مربی تمرین کنند و تنها نباشند و به خاطر تمرینات انفرادی تاکنون این شرایط مهیا نشده است.

سرمربی تیم ملی روئینگ مردان کشورمان با بیان اینکه بستر آبی روئینگ در شهرها نداریم و باید در تهران تمرین کنیم، بیان داشت: بیشتر رقبای ما تمرینات خود را شروع کرده‌اند و داخل آب تمرین می‌کنند. اگر دیرتر شروع کنیم از تیم‌ها عقب می‌مانیم. ما قبل از سال شرایط خوبی برای کسب سهمیه داشتیم و پیش بینی‌های خوبی برای اینکه در شش ماه آینده چه جایگاهی داشته باشیم، داشتیم.

وی ادامه داد: مطمئناً با شرایط امروز نمی‌توانیم بعد از یک سال ارزیابی خوبی از رقبای خود داشته باشیم. مسابقات انتخابی لغو شده و برگزاری مسابقات تا رویدادهای انتخابی بعدی ضعیف است و همین مسئله پیش بینی‌های ما را تغییر خواهد داد.

فرزام خاطرنشان کرد: بچه‌های ما براساس پروتکل‌ها در قایق‌های تک نفره تمرینات پارویی را آغاز می‌کنند و ما مشکلی از این بابت نداریم و همین تمرین هم مثمر ثمر خواهد بود تنها منتظر هستیم تا مجوز برگزاری اردوها صادر شود.

وی ادامه داد: امیدواریم زودتر تمرینات را شروع کنیم البته قایقرانی تنها فدراسیونی بود که با تمهیداتی که دیده بود تا ۲۵ اسفند و با رعایت موازین بهداشتی تمرینات را ادامه داد و مشکلی پیش نیامد و اگر اردوها شروع شود امیدواریم باز هم بتوانیم این کار را ادامه دهیم. ساده‌ترین راه در این مسیر تعطیلی اردوهاست و نباید دنبال ساده‌ترین راه برویم. اگر به دنبال نتایج ارزنده در آینده هستیم باید به خودمان سخت بگیریم. در عین اینکه شرایط سلامت را فراهم کنیم با نکات ایمنی راه و تمرینات ورزشی را دنبال کنیم.

کد خبر 4941949

منبع: مهر

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ ویروس کرونا افشین فرزام تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان فوتسال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ این فصل برای پرسپولیس مصدومیت سخت ستاره‌های این تیم بود در مقاطع مختلف بود.

یکی از بازیکنانی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اوایل فصل، ادامه بازی‌ها را از دست داد یاسین سلمانی بود. علاوه بر او مرتضی پورعلی گنجی هم برای دومین بار دچار این مصدومیت سخت شد.

علیرضا بیرانوند نیز از ابتدای سال درگیر مصدومیت مچ دست شده و حالا با باز کردن گچ دستش تمرینات اختصاصی جدیدی را شروع کرده است.

این بازیکنان حالا وارد آخرین مرحله از دوران مصدومیت‌شان شده‌اند و امروز با حضور در ورزشگاه کاظمی، زیر نظر کادر پزشکی سرخ‌ها تمرین کردند و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایشان نیز قرار گرفتند.

بیرانوند با انتشار یک ویدیو از تمرین کنار یاسین و مرتضی برای تمام ورزشکاران ایران آرزوی سلامتی کرد.

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند