Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@23:41:14 GMT

تبریزی، مهاجمان استقلال را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۵۳۳۰

تبریزی، مهاجمان استقلال را تهدید کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران که برای انجام ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود، روز پنج‌شنبه در دیداری آماده‌سازی به میدان رفت‌.

در این بازی درون تیمی که نتیجه آن به تساوی 3-3 انجامید، مرتضی تبریزی عملکرد خوبی داشت و توانست مقابل چشمان فرهاد مجیدی یک پاس گل بدهد و دو بار هم گلزنی کند تا سرمربی آبی‌ها توانایی‌های او را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به انتقاداتی که همواره در ماه‌های اخیر از عملکرد تبریزی صورت گرفته، به نظر می‌رسد مهاجم استقلال می‌خواهد تهدیدی برای شیخ دیاباته، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری در نوک پیکان خط حمله آبی‌ها باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مرتضی تبریزی استقلال فرهاد مجیدی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها خود را برای دیدار حساس هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آماده می‌کنند. شاگردان نکونام باید روز جمعه به مصاف تیم خوب شمس آذر قزوین بروند و برای حفظ صدرنشینی و ادامه مسیر موفقت‌آمیز، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

بازیکنان استقلال در تمرین خود با لباس‌های متفاوت و جدیدی حضور پیدا کردند. کیت‌های تمرینی سبز رنگ و چریکی که بر تن شاگردان نکونام بود و آنها زیر نظر کادرفنی، کارهای تاکتیکی را مرور کردند تا برای بازی با حریف قزوینی آماده شوند.

آبی پوشان در بازی رفت برابر شمس آذر با تساوی دو بر دو متوقف شدند و روز جمعه در اندیشه کسب پیروزی هستند تا بتوانند به رکورد خوب خود یعنی غلبه بر تمام تیم‌های لیگ برتر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • هکر‌های چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند
  • طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است