Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان گفت: مرکز سوانح سوختگی سمنان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، به آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی بیمارستان سوانح و سوختگی و درمان سرطان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: ساختمان سوختگی بخشی مجزا از ساختمان سرطان این بیمارستان در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش سوختگی این بیمارستان در حال حاضر با پیشرفتی 80 درصدی در حال تکمیل و تجهیز است که امیدواریم اگر مشکلی پیش نیاید و کارها به همین منوال در مورد تکمیل این پروژه درمانی دنبال شود و منابع مالی تأمین شود، در هفته دولت بخش سوختگی این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان بیان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی بخش سرطان این پروژه درمانی در سمنان 50 درصد است.

دانائی عنوان کرد: نمی‌توانم زمان دقیقی را برای بهره‌برداری بخش سرطان این بیمارستان عنوان کنم، چرا که تا زمانی که دستگاه‌های ویژه این بخش وارد کشور و نصب شوند پروسه زمانی باید طی شود؛ بنابراین این بخش با تأخیر بیشتری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

40 پروژه درمانی و بهداشتی استان سمنان آماده افتتاح شد4 پروژه درمانی با حضور وزیر بهداشت در اهواز افتتاح شد22 پروژه درمانی در سفر رئیس جمهور به گلستان به بهره‌برداری می‌رسدافتتاح 4 پروژه درمانی با حضور وزیر بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد به روایت تصویر

وی این پروژه را از بزرگ‌ترین پروژه‌های درمانی سمنان عنوان کرد و افزود: بخش سوختگی این بیمارستان 20 تخت است و برای بخش سرطان نیز که شامل بخش‌های سرپایی و بستری است 40 تخت در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری پروژه درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران