Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@21:04:25 GMT

ویدیو/اقدام خطرناک گردشگر خام در پارک حیات وحش!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۵۴۲۶

ویدیو/اقدام خطرناک گردشگر خام در پارک حیات وحش!

 ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک توریست جوان در پارک حیات وحش ملی «سِرِنگیتی» تانزانیا را به تصویر می‌کشد. این مرد جوان در حالی که در کنار پنجره خودرو نشسته بود با کنار زدن شیشه دست به یک ماجراجویی خطرناک در مواجهه با یک شیر زد.


در ویدئویی که منتشر شده است این مرد توریست که هویتش اعلام نشده با بازکردن پنجره در حالی که خود را آماده لمس شیر می‌کند دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو نشان می‌دهد این شیر در حالی که عصبانی به نظر می‌رسد ناگهان غرش کرده و به سمت خودرو حمله ور می‌شود. این ویدئو در صفحه Maasai Sightings به اشتراک گذاشته شد. آدمین این صفحه با خطرناک دانستن این اقدام هشدار داد که چنین ماجراجویی‌هایی می‌تواند به مرگ گردشگران منجر شود.

اقدام این گردشگر در حالی خبرساز می‌شود که مسئولان پارک ملی سرنگیتی همواره به رانندگان هشدار داده اند تا از نزدیک شدن زیاد به حیوانات خودداری نموده و فاصله ۲۵ متری در مواجهه با آن‌ها را رعایت کنند. قانون دیگری که گردشگران در هنگام حضور در این پارک ملزم به رعایت آن هستند تحریک نکردن حیوانات با ایجاد سر و صدای زیاد و گوش کردن به موزیک، پرتاب نکردن اشیاء به سمت آن‌ها و تقلید نکردن صدای حیوانات است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارک حیات وحش گردشگر پارسی خبر حمله شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی، سعید شهند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: در راستای اجرای برنامه عمل ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض ، ۶ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۱ از پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیاء این گونه در رشکان با ترکیب جنسی ۴ ماده و ۲ نر منتقل شده است که با تولد ۳ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ و با تولد دو گوساله گوزن در سال جاری، تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت تا به امروز به ۱۳ راس افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت مطلوبی برای زیست و زادآوری این گونه در پارک ملی دریاچه ارومیه وجود دارد، گفت: دامپزشکان و کارشناسان حیات وحش اداره کل و پارک ملی دریاچه ارومیه به صورت شبانه روزی وضعیت این گونه در معرض خطر انقراض، به خصوص گوساله‌های تازه متولد شده را مورد پایش و کنترل قرار می دهند و امیدها برای نجات این گونه ارزشمند در پارک ملی دریاچه ارومیه روز به روز بیشتر می شود.

اواخر فروردین ماه امسال اولین گوساله گوزن زرد ایرانی نیز در سایت تکثیر و پرورش مجتمع رشکان پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898176

دیگر خبرها

  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟
  • دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد
  • تولد دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رمزگشایی از ویدئوی جنجالی از سه حیوان وحشی در شرق تهران | این حیوانات گرگ هستند؟!
  • ماجرای دیده شدن دسته گرگ ها در تهرانپارس چیست؟ + ویدئو | واکنش رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی