Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۶ میلیون و ۸۴۴ هزار نفر بیه بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور آمریکا با افزایش ۴۱ هزار نفر در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع یک میلیون و ۹۶۵ هزار مبتلا رسید. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه 6 میلیون و 844 هزار و ‌796 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 398 هزار و 146 نفر جان خود را ازدست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 3 میلیون و 348 هزار و 860 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 41 هزار و 657 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و 965 هزار و 708 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 111 هزار و 390 آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد با افزایش 30 هزار و 136 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 646 هزار و 6 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 35 هزار و 47 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش 8هزار و 619 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 449 هزار و 834 مبتلا رسیدهاست؛ تاکنون 5 هزار و 528 روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای اسپانیا، انگلیس، هند، ایتالیا و پرو نیز به ترتیب با 288 هزار و 58، 283 هزار و 311، 236 هزار و 184، 234 هزار و 531 و187 هزار و 400 مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آلمان با 185 هزار و 414 مبتلا و ترکیه با 168 هزار و ‌340 مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و روسیه به‌‌ترتیب با 738 هزار و 646، 302 هزار و 84 و 212 هزار و 680 هزاربهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

بیم خانواده‌های زندانیان سعودی از ابتلای آنها به کرونارکورد مرگبار کرونا در عربستان سعودی برای سومین روز متوالی/ تدابیر امنیتی در "جده" تمدید شدگزارش| هوش مصنوعی و ربات‌ها در خدمت مهار کرونا

انتهای پیام/

R1545/P/S2,24/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آمریکا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا ویروس کرونا آمریکا ویروس کرونا داده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند

روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی با استناد به یک سند محرمانه وزارت خارجه روسیه مدعی شد مسکو سعی دارد رقبای غربی خود از جمله آمریکا را تضعیف کند و از جنگ اوکراین به‌عنوان ابزاری برای برقراری یک نظم جهانی بدون سلطه واشنگتن استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، واشنگتن‌پست مدعی شده است: «در ضمیمه محرمانه سند سیاست خارجه روسیه، مسکو خواستار یک کارزار اطلاعاتی تهاجمی و اقداماتی علیه کشور‌های متخاصم تحت رهبری آمریکا شده است؛ اقداماتی در حوزه‌های حوزه‌های نظامی-سیاسی، اقتصادی، تجاری، روان‌شناختی و اطلاعاتی.»

رسانه آمریکایی با استناد به این سند مربوط به سال ۲۰۲۳ که مدعی است آن را از طریق یک سرویس اطلاعاتی اروپایی به دست آورده، گزارش داد مسکو سعی دارد با ایجاد سازوکار‌هایی برای شناسایی نقاط ضعف کشور‌های غربی، گام‌هایی در راستای تضعیف رقبای خود اتخاذ کند.

در این سنده آمده است که آمریکا با رهبری ائتلافی متشکل از «کشور‌های متخاصم» سعی در تضعیف روسیه دارد، زیرا مسکو «تهدیدی برای هژمونی جهانی غربی» است. همچنین در این سند آمده است که نتیجه جنگ روسیه و اوکراین «تا حد زیادی نظم جهانی آینده را ترسیم خواهد کرد.»

علاوه بر این، بر اساس این سند، روسیه باور دارد که غرب بالاخره درمی‌یابد که سیاست‌های تقابلی و سودا‌های سلطه‌گرایانه‌اش هیچ آینده‌ای نداشته و واقعیت‌های جهان چندقطبی را خواهد پذیرفت.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به ادعای این رسانه از رد یا تایید وجود چنین سندی خودداری کرد. با این حال، مسکو اظهار کرد: «همان‌طور که چندین بار در سطوح مختلف گفته‌ایم، می‌توانیم تایید کنیم که مسیر کلی، مبارزه با گام‌های تهاجمی غرب در این جنگ ترکیبی است که علیه روسیه به راه انداخته‌اند.»

دیگر خبرها

  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • ۱۷ آوریل، روز جهانی هموفیلی
  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی