Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دهقانی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طول خط انتقال گازرسانی به ۱۲ روستای بخش مرکزی ۴۸ کیلومتر است که ۲۵ کیلومتر آن خط اصلی و بقیه فرعی است.

وی ادامه داد: بعد از اجرای خطوط انتقال به علت نبود بودجه، بخش زیادی از مسیر که محل تردد مردم و مسافران است نیمه تمام مانده و تکمیل آن از جمله مطالبات مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: بازسازی مسیر انتقال به عهده دهیاران است که برای انجام آن باید دولت نسبت به اختصاص بودجه مورد نیاز اقدام کند.

دهقانی‌زاده ابراز امیدواری کرد که با حمایت و همراهی مسوولان هرچه زودتر بتوان نسبت به رفع دغدغه مردم و مسافران و مرمت مسیر انتقال اقدام کرد.  

هم اکنون مردم روستاهای دهستان ارنان، خورمیزات، بهادران و تنگچنار با بیش از ۱۰۰ روستا و ۱۵ هزار نفر جمعیت از نعمت گاز برخوردار هستند.

دهستان میانکوه پنج هزار نفر جمعیت دارد که مرکز آن در ۳۰ کیلومتری شمالی غربی شهر مهریز قرار دارد.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۲۰ هزار نفر در روستاهای بخش مرکزی سکونت دارند.

مرکز این شهرستان  در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز گاز رسانی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز گاز رسانی توسعه روستایی مهریز گاز رسانی توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده + فیلم

خرابی آسفالت جاده میمه به وزوان مشکلات زیادی برای رانندگان، مسافران و شهروندان بوجود آورده است.


 در بازدید رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در آبان ماه ۱۴۰۱، آسفالت جاده بین شهر‌های میمه و وزوان تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شد.


حسین دهقان شهردار میمه گفت: با توجه به اینکه جاده بین شهر‌های میمه و وزوان در جاده ترانزیت اصفهان به تهران قرار گرفته، اجرای آسفالت و نگهداری آن برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  با اشاره به اینکه ۹۰ کیلومتر از این مسیر به لکه گیری و روکش آسفالت نیاز دارد گفت: بر این اساس، دو مناقصه برای لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان و اصفهان-میمه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برگزار شده است.


مهدی فقهی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان با شروع به کار پیمانکار ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده   باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی
  • حدود ۳ میلیون راس دام سبک مازاد بر نیاز کشور است
  • ذخایر خونی استان هرمزگان در چند روز آینده با کاهش روبه رو می‌شود
  • تعمیر خط انتقال روستاهای عسگرآباد و حیدرآباد شهرستان خوی
  • نیاز به همه گروه‌های خونی در هرمزگان
  • ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده + فیلم
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین