Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد مصاحبه رئیس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش توضیحاتی را ارائه کرد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با توجه به برخی مطالب مطروحه در مصاحبه آقای مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان لازم می‌داند توضیح دهد که وزیر ورزش و جوانان آقای ویلموتس یا هر مربی دیگری را به فدراسیون فوتبال معرفی نکرده است بلکه همانطور که آقای تاج در مصاحبه بابخش خبری 20:30 جمعه شب گفتند وزیر ورزش وجوانان صرفا نامه «انجمن فرهنگی ایران و هلند» که در آن سه مربی خارجی باسابقه در تیم‌های ملی و باشگاهی کشورهای مختلف معرفی شده بودند را «جهت بررسی» به فدراسیون فوتبال ارجاع داده و این یک رویه معمول است که برخی افراد، نهادها و یا سازمان‌ها در مورد فدراسیون‌ها پیشنهاد یا در خواستی دارند که برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و وزارت ورزش و جوانان این نامه‌ها را به فدراسیون‌های مختلف جهت بررسی ارجاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هر کسی کمترین آشنایی با نامه نگاری و ادبیات اداری داشته باشد می‌داند عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نبوده بلکه برای بررسی جوانب امر و اتخاذ تصمیم توسط آن فدراسیون است و طبعا انتخاب و عقد قرارداد با افراد و مربیان تیم‌های ملی از اختیارات ومسئولیت‌های کامل فدراسیون‌هاست و وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در انتخاب مربیان نداشته و ندارد.

علی‌نژاد: اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال جای نگرانی ندارد/ امیدوارم در ماجرای ویلموتس فوتبال‌مان آسیب نبیند

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی

تحولات میدانی 48 ساعت گذشته، از تشدید تنش کم سابقه میان نظامیان صهیونیست و حزب الله لبنان در جبهه شمالی فلسطین اشغالی حکایت دارد. در سلسله حملات کوبنده طرفین به مواضع یکدیگر که با اقدامات گذشته تفاوت محسوسی داشت، منابع خبری اسرائیل روز گذشته از زخمی شدن 14 نظامی رژیم در حمله ترکیبی موشکی و پهپادی حزب الله به روستای «عرب العرامشه» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. حال 4 نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است. مقاومت لبنان همچنین مقر فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت، را به‌وسیله موشک سنگین برکان هدف قرار داد. از سویی منابع صهیونیست اخباری از شنیده شدن صدای انفجاری مشکوک در نزدیک دریاچه طبریا در شمال فلسطین اشغالی مخابره کردند. روز دوشنبه نیز رزمندگان مقاومت در عملیاتی ویژه با کارگزاری بمب های کنار جاده ای در مسیر حرکت نظامین اشغالگر و انفجار آنها، ۴ نظامی تیپ گولانی را زخمی کردند.

تغییر تاکتیک حزب الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان می کنند که اکنون به نظر معادله معمول در برابر حزب الله از بین رفته و ما شاهد جرأت یافتن مقاومت در تشدید درگیری هستیم. علیرضا تقوی نیا، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت و گو با قدس اما در تحلیل این مسائل، گفت: حزب الله در عملیات پیجیده اطلاعاتی اخیر توانست مقر سری فرماندهی  اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در روستای «عرب العرامشه» با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داد و کاری هم از گنبد آهنین ساخته نبود، این عملیات نشان دهنده اشراف رزمندگان مقاومت بر تحرکات و مکان های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی حتی در داخل سرزمین های اشغالی است.

وی افزود: حزب الله لبنان در طی شش ماه از عملیات طوفان الاقصی توانسته یک واقعیت جدیدی از قدرت منطقه ای  مقاومت در جبهه شمالی ایجاد نماید تا جایی که در چند روز اخیر روش کار خود را با شلیک گسترده و متمرکز موشک ها، پهبادها و مین گذاری جاده ای در مسیر حرکت نفوذی نظامیان صهیونیست به داخل لبنان تغییر داده است. امروز محور مقاومت متوجه ضعف رژیم صهیونیستی شده چراکه پس از حمله گسترده موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران مقامات تل آویو و فرماندهان نظامی اسرائیل در یک سر درگمی به سر می برند.

تشدید درگیری در جبهه شمالی سرزمین های اشغالی در حالی است که درگیری میان تهران و تل اویو هم به اوج خود رسیده است؛ اما ایا این موضوعات به هم مرتبط است؟

تقوی نیا با اشاره به اینکه نخست وزیر و مقامات رژیم صهیونیستی از روز یکشنبه پس از عملیات وعده صادق ایران از احتمال پاسخ متقابل و  حمله به کشورمان  سخن می گویند، افزود: صهیونیست‌ها، دچار تناقض‌گویی آشکاری شده‌اند چرا که  از یک طرف  نتانیاهو مدعی هست حمله ایران  به اسرائیل موفق نبوده و از یک طرف دیگر سران رژیم صهیونیستی به تکاپو افتاده اند که بازدارندگی از دست رفته پس از این حمله را بازگردانند. این مسئله نشان می دهد بر خلاف مواضع رسانه‌ای در اسرائیل، حمله ایران  به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی حساب شده و موفقیت آمیز بوده است.

وی تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی انجام دهد دامنه جنگ گسترش خواهد یافت بطوریکه تمامی منطقه غرب آسیا و حتی کشورهای فرامنطقه ای را درگیر خود خواهد کرد. در این مسیر حزب الله اکنون با یک برنامه حساب شده به دنبال تاثیرگذاری بر محاسبات رژیم صهیونیستی در حمله به مواضع ایران است. او ضمن بیان اینکه حزب الله با اقدامات چند روز گذشته خود به دنبال فشار بر رژیم صهیونیستی است، گفت: اگر جنگ بین تهران و تل آویو صورت بگیرد دامنه آن به کشورهای خلیج فارس به خصوص کشورهای صادر کننده نفت به همپیمانان اسرائیل کشده خواهد شد. پیام حمله ترکیبی روز گذشته حزب الله به عرب العرامشه در الجلیل غربی  نشان دادن قدرت محور مقاومت در برابر اسرائیل در حال گسترش است  و این هشداری به سران تل آویو است که در صورت هر اشتباهی بر علیه ایران  در چند جبهه بصورت همزمان درگیر خواهد شد.

سید حسین حسینی

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان