Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان این هفته حدود ۲۹ میلیارد تومان خسارت بیمه به حساب خانوارهای روستایی واریز می‌شود و تاکنون ۱۵ میلیارد تومان واریز شده است. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در بازدید از مناطق زلزله‌زده قطور خوی و افتتاح یکی از خانه‌های مسکونی در این منطقه اظهار داشت: متاسفانه زلزله نسبتا شدیدی که در این منطقه رخ داد تخریب بالایی داشت و پنج روستایی که در مسیر است بالای 80 درصد تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پیش از این موضوع، روستاهای مرزشنین بیمه حوادث روستایی شده بود که خوشبختانه مقداری از خسارات از این محل تامین می‌شود و تا پایان این هفته حدود 29 میلیارد تومان خسارت بیمه به حساب خانوارهای روستایی واریز می‌شود و تاکنون 15 میلیارد تومان واریز شده است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: البته با بیمه مشکلاتی وجود دارد چون چیزی که مورد نیاز و انتظار است محقق نشده که اگر بیمه به تعهدات خود عمل نکند از طریق قضائی پیگیری خواهد شد.

تعلل شرکت‌های بیمه سبب کندی روند بازسازی مناطق زلزله‌زده قطور خوی شدمدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی: بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی روند مناسبی دارد

وی بیان کرد: متاسفانه واحدها و مقدار تخریب‌هایی که هم اکنون در مناطق زلزله‌زده قابل مشاهده است با مقداری که بیمه ارزیابی می‌کند اختلاف بسیاری وجود دارد.

شهریاری افزود: در این راستا چهار بانک تاکنون مشخص شده و دو بانک دیگر نیز به آنها اضافه می‌شود و برای هر بانکی نیز مبلغی را ماموریت داده شده تا به عنوان وام قرض‌الحسنه پرداخت کند.

استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد: هم اکنون به‌دنبال این هستیم که به سرعت منابع و ردیف‌هایی که بانک‌ها باید از آن محل وام‌ها را پرداخت کنند مشخص کنند تا کارها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق زلزله زده آذربایجان غربی زلزله زده قطور میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی

به گزارش قدس خراسان، حمیدرضا علیزاده‌رضایی با اشاره به تأمین اعتبار کافی خدمات توان‌بخشی در استان اظهارکرد: خوشبختانه موفق شدیم تا با ارائه فهرستی از خانواده‌های مددجویان که مشکل برقراری حق پرستاری داشتند و در دهک‌های یک و ۲ ما بودند، حق پرستاری ایشان را واریز کنیم.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی به مددجویان دهک سوم هم اشاره کرد و گفت: برای برخی مددجویان و خانواده‌های آنان که دارای یک، ۲ معلول یا بیشتر بودند و در سال گذشته، هیچ‌گونه مقرری‌ از بهزیستی دریافت نکرده بودند نیز مبلغ ۸۵۰ هزار تومان واریز شد.

وی افزود: مددجویانی در دهک اول نیز بودند که در سال گذشته هیچ کمکی دریافت نکرده بودند؛ برای آن‌ها هم نهایتاً تا مبلغ یک میلیون تومان واریز شد. شایان ذکر است این مبلغ برای همه نبوده و شامل حال برخی خانواده‌های با ۲ معلول و بیشتر شده است.

علیزاده در ادامه به شرایط استفاده از کارت‌های شناسایی معلولان اشاره کرد و گفت: کارت شناسایی معلولان به‌مثابه سند هویتی آنان و هم‌پای مدارک شناسایی مانند کارت ملی است. ضمن اینکه کارت معلولیت از درجه اعتبار کافی برای انجام امور روزانه معلولان در دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز برخوردار است.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی ادامه داد: با مساعدت‌های صورت‌گرفته، صدور کارت آنی شده و ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه چاپ می‌شود. بااین‌حال، لازمه صدور، تکمیل پرونده توان‌بخشی است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی