Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@15:22:45 GMT

ترامپ: شهردار واشنگتن بی ‎لیاقت است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۵۵۱۰

ترامپ: شهردار واشنگتن بی ‎لیاقت است

خبرگزاری تسنیم: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور یالات متحده در پی انتقادات گسترده از وی پس از قتل فجیع سیاهپوست آمریکایی، شهردار واشنگتن را مورد هجمه بی‎سابقه خود قرار داد.

ترامپ بامداد امروز، شنبه به وقت تهران در صفحه توئیتر خود نوشت: موریل باوزر بی لیاقت است و شایستگی اداره شهر مهمی مانند واشنگتن را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوزر روز پنجشنبه برخلاف دستور ترامپ برای استقرار نیرو‌های ارتش در خیابان‌های واشنگتن، از خروج ارتش حمایت کرد و از ارتش خواست که پایتخت را ترک کنند.

«جورج فلوید» مرد آفریقایی تباری بود که در روز ۲۵ می‌به طرز وحشیانه‌ای توسط پلیس آمریکا به قتل رسید که این مساله، نه تنها خشم مردم آمریکا را برانگیخته، بلکه واکنش جهانی را به همراه داشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ شهردار واشنگتن جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین عنوان کرد که آمریکا در راستای تداوم درگیری‌ها تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، آنتونوف روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

بایدن ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند